Toon posts:

Wil Canal+ ook op TV boven kunnen bekijken...

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben op de TV beneden Canal+, maar ik zou het ook graag op mijn TV boven kunnen bekijken, het probleem is dat hij het kanaal bij de Autoscan niet kan vinden. Op de TV van mijn zus is het wel gelukt maar mijn vader wil niet uitleggen aan mij hoe het moet omdat hij niet wil dat ik erotiek zit te kijken... :D

Het is dus in ieder geval wel mogelijk maar... hoe?

Iemand suggesties? Heel erg bedankt in ider geval!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

Zorg dat jou tv het signaal krijgt NA de decoder. zo zit het bij je zus ook..
Dan krijgt jou tv namelijk ook het signaal van de decoder en moet jue 'm gewoon kunnen vinden.

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-06 11:02
Ik zou op de tv van je zus kijken of je met instellen van de zenders wel kan vinden tussen welke 2 kanalen die dan zit die jou tv wel kan vinden.
Niet vast zetten wat je vind natuurlijk op de tv van je zus, anders staan die instelling niet meer goed :)
Daarna op je eigenlijk tv met hand of fijn afstelling kijken of je het kan vinden tussen die 2 die je wel automatisch kan vinden.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb nog eens geprobeert manueel de zenders te vinden. Dat is gelukt maar het beeld is echt superslecht, ik heb geprobeert de frequentie te finetunen maar zonder resultaat, het is echt niet aan te zien, de kleuren lijken wel negatieven en er zit constant flikkering en vervorming in het beeld. Ik heb zowel Canal+ Rood als Canal+ Blauw gevonden, wat wel vreemd is want normaal zitten die toch op hetzelfde kanaal ofzo en moet je ze met die kast beneden scheiden?

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:01

killswitch

killswitch+switch= death switc

deenk dat je tv signaal afgetapt word voor de decoder inplaats van na de decoder

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=canal meerdere tv]

Canal plus in elke kamer

voortaan even zoeken voordat je een topic opent SVP. Het is niet de bedoeling dat elke vraag elke week opnieuw langskomt als het antwoord makkelijk en snel vindbaar is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.