Toon posts:

Tweaken PC

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[[Weet niet of dit hier hoort, zoniet mijn excuses, en aub naar geode plek veplaatsen.]]

Mijn pc specs. zijn als volgt

AMD Athlon 800mHz
nVidia GeForce 2 MX / MX 400

Nou ben ik op zoek naar de juiste methode om zowel processor als video kaart te klokken. Op mijn processor zit sinds kort al een AMD 2400+ Fan, dus koeling is al niet meer zon probleem. Op mijn FX kaart zit echter geen koeling.

Dus: kan iemand mij helpen in het GOED klokken van mijn PC, want ik heb doodsimpel het geld niet om er nieuwe FX en processor in te doen.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29
PMG FAQ is misschien wel interresant en niet te vergeten Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) om je vga kaart over te klokken :)

[ Voor 124% gewijzigd door robbert op 23-11-2003 22:05 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik zou ook FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03) even lezen, en ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got en Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic, aangezien dit niet helemaal de bedoeling is :)

[ Voor 32% gewijzigd door G33rt op 23-11-2003 22:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
Valt verder weinig aan toe te voegen, lees de FAQjes door (zoals overigens in de registratievoorwaarden al stond). Heb je dan nog specifiekere vragen, zoek eerst op de termen die niet helemaal duidelijk zijn. Dan nog niet eruit? Open gerust hier een topic, maar maak'm zo specifiek mogelijk :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.