Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] lampje brand geen rood topic

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Op de index van het forum brand op dit moment bij mij het lampje van Lieve Adjes, echter in Lieve Adjes zelf is nergens een rood topic te bekennen:?
hoe vaak ik ook heen en weer klik tussen de index en lieve adjes (ook na een ctrl + f5) het blijft hetzelfde.

Dit lijkt mij niet helemaal te kloppen, toch?

Of heeft iemand een hele logische verklaring voor mij?

edit:
laat maar in mijn zoekactie iets teveel zoektermen gebruikt, maar op alleen lampje zoeken levert o.a. dit op [bug] Wel een brandend lampje, maar geen rood mapje. Het antwoord is mij wel duidelijk, het is blijkbaar een bug die nog niet gefixed is of gefixed kan worden?

[ Voor 30% gewijzigd door Civil op 23-11-2003 21:49 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

een edit in een bericht doet het lampje ook branden terwijl het topic niet rood wordt. Dit is idd bekend; geen idee echter of het ook opgelost gaat worden op korte termijn.

Intentionally left blank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het komt ook voor bij SeM.

Ik snap wel dat er een topic was dat daar gepost werd, en waarschijn gemoved naar de crew gedeelte /trashcan.
Maar het lampje van SeM hoeft eigenlijk helemaal niet meer te branden, omdat 'de gewone' users er helemaal niet op kunnen reageren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.