[Fastinbel] Betrouwbaar

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik zag op internet onder een linkje ergens iets naar de site http://www.fastinbel.nl/. Op die site kan je een gratis inbelaccount aanvragen. Maar ik vroeg me af of dat echt gratis is. Zit hier soms een addertje onder het gras?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Weinig spectaculairs aan, of wel dan :?

Zo heb je onder andere: FreeAccess, Zon Gratis en 12move Graits die hetzelfde aanbieden.
En ze gebruiken allemaal een 06760-inbelnummer. ( Voorwaarden - Bijzondere Voorwaarden Fastinbel facility's & networking Gratis Inbelaccount )

Ik kan er in ieder geval weinig vreemds aan ontdekken.
3 Tarieven

3.1 Voor het gebruik van het Fastinbel facility's & networking Gratis Inbelaccount is de Klant aan Fastinbel facility's & networking geen abonnementsgelden verschuldigd.

3.2 Voor het gebruik van telefoonverbindingen ten behoeve van het Fastinbel facility's & networking Gratis Inbelaccount is de Klant een vergoeding verschuldigd volgens de op dat moment geldende tarieven, die door Fastinbel facility's & networking en/of het telecommunicatiebedrijf vooraf bekend zijn gemaakt.

3.3 Voor het gebruik van de Fastinbel facility's & networking Helpdesk kan de Klant aan Fastinbel facility's & networking vergoedingen verschuldigd zijn. Deze vergoedingen zullen vooraf door Fastinbel facility's & networking bekend zijn gemaakt.

[ Voor 58% gewijzigd door r0b op 24-11-2003 02:06 . Reden: Stukje AV toegevoegd ]

Verwijderd

die 06760 nummers zijn verr*kte duur, je kunt beter op freeonline.nl gaan kijken die zijn veel goedkoper en bel je in tegen het regionaal tarief ;)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37
06760 = lokaal tarief, alleen je kunt het nummer niet als voordeelnummer instellen.

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
freeonline.nl gebruikt ook 06760 nummers.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 20:52
RaZoRhEaD schreef op 24 november 2003 @ 17:39:
06760 = lokaal tarief, alleen je kunt het nummer niet als voordeelnummer instellen.
Dat is dus niet waar, de provider kan tot op zeker hoogte zelf een tarief bedenken, het verschil tussen wat de provider aan KPN betaalt en wat de provider van jou krijgt wordt gebruikt voor de kosten en uiteraard de winst van de provider. Bij lokaal tarief was dit ook al het geval, toen kregen de providers ook een deel van de telefoonkosten. Helaas blijkt dat de 06760 tarieven meestal hoger zijn dan de lokale tarieven, behalve bij Directinternet achtige diensten en betaalde abbo's.
Pagina: 1