Ik snap er helemaal niks van ! Ik heb mijn nieuwe EPIA V10000 netjes geinstalleerd.. Eerst Windows 2000, daarna alle drivers en daarna de laatste versie van de DivX codec, maar elke keer als ik een filmpje wil kijken, reboot de PC op het moment dat hij hem moet gaan afspelen.
Wat heb ik allemaal al gedaan :
1. Schone W2K versie
2. Nieuwste drivers van de Via website
3. Andere codecs
4. Nieuwste Via Hyperion drivers
Ik krijg het niet voor elkaar onder Windows2000. Het vreemde is nl., dat ik het onder Windows98SE prima kan draaien allemaal. Ik heb daarom maar die PC dualboot gemaakt om er zeker van te zijn dat hij als filmserver kan dienen.
Dus, onder Windows98se werkt alles prima, maar onder Windows2000 krijg ik de boel niet goed aan de praat..
Wie helpt mij ?
<edit>Alle updates gedownload en geinstalleerd,.. maar helaas.... Gaat nog steeds rebooten.. Ik heb het gevoel dat het met de drivers van de grafische kaart te maken heeft... Even een PCI kaartje proberen.. Ik houd jullie op de hoogte.
</edit>
Wat heb ik allemaal al gedaan :
1. Schone W2K versie
2. Nieuwste drivers van de Via website
3. Andere codecs
4. Nieuwste Via Hyperion drivers
Ik krijg het niet voor elkaar onder Windows2000. Het vreemde is nl., dat ik het onder Windows98SE prima kan draaien allemaal. Ik heb daarom maar die PC dualboot gemaakt om er zeker van te zijn dat hij als filmserver kan dienen.
Dus, onder Windows98se werkt alles prima, maar onder Windows2000 krijg ik de boel niet goed aan de praat..
Wie helpt mij ?
<edit>Alle updates gedownload en geinstalleerd,.. maar helaas.... Gaat nog steeds rebooten.. Ik heb het gevoel dat het met de drivers van de grafische kaart te maken heeft... Even een PCI kaartje proberen.. Ik houd jullie op de hoogte.
</edit>
[ Voor 14% gewijzigd door all_by_myself op 24-11-2003 11:09 ]
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64