Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
[ Voor 27% gewijzigd door Haas op 23-11-2003 21:00 ]
Ik hoop echt dat ze dit met meer games gaan doen.
Maar ik vrees toch voor een paar dingen (zal zo de trail ff downen om te kijken of t echt zo is).
FPS: sonic + low fps = crap, ik hoop dat de snelheid er in iedergeval in zit.
2de punt, de controls. Ik heb zelf SA2 voor de dreamcast en je bestuurd sonic met de anologe stick. ik moet er bij bepaalde levels niet aan denken dat ik geen anologe controls heb..
Bier, Whiskey en Metal!!
Right for all the wrong reasons.
Volledig lijkt mij ook idd vrij stug, maar dat er veel code opnieuw is gemaakt of aangepast lijkt me verder wel logischThelema schreef op 23 november 2003 @ 20:51:
Volledig opnieuw opgebouwd, right.. lijkt mij meer een poort van de Gamecube versie.
bij mij werkt de link trouwens niet
C:\>_
Bier, Whiskey en Metal!!
Hij werkt wel hoor ik zit al op 91% zal wel aan ze maximum connecties zitten ofzo
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ik kan me niet meer herinneren of dit spel nou leuk was of niet (op de DC) maar ik ga het ieg proberen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
De Gamecube versie is nog niet zo heel lang uit hoor, en dat was ook die DX versieVinnie schreef op 23 november 2003 @ 21:01:
[...]
Volledig lijkt mij ook idd vrij stug, maar dat er veel code opnieuw is gemaakt of aangepast lijkt me verder wel logisch
bij mij werkt de link trouwens niet
ALT ingedrukt houden en op de link klikken.
Hoe kan btw de resolutie verhogen, want het moet toch wel wat mooier kunnen de textures enzo zien er nu nog wat vaag uit..
/edit
k heb het al ff config file editen met kladblok
[ Voor 7% gewijzigd door Dark_M op 23-11-2003 21:19 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ga naar de directory waarin je geinstalled hebt. Dubbelklik op autorun. En kies dan de 2de optie. Scheelt een hoop werk.DarK_M schreef op 23 november 2003 @ 21:17:
woooow echt vet ik had echt nooit gedacht dat ik deze game ooit nog es op de pc zou spelen.. SA1 was de eerste game die ik speeld op me DC 3 jaar geleden en het blijft gewoon vet al ziet deze pc versie er wat mij betreft wat minder uit en het speelt ook best wel beroerd met toetsenbord...
Hoe kan btw de resolutie verhogen, want het moet toch wel wat mooier kunnen de textures enzo zien er nu nog wat vaag uit..
/edit
k heb het al ff config file editen met kladblok
Verwijderd
Dat level met Knuckles is btw een bit.. euh.. onduidelijk
De manier waarop de camera meedraait is niet echt handig vind ik ook.
Verder lijkt (voornamelijk) het spelen met sonic op continu naar voren ingedruk houden en that's it
Maar het gaat wel lekker snel
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ziet er nog vrij aardig uit, het is lekker snel, de muziek is goed en Sonic is cool
Misschien ga ik hem alsnog halen op de GC als hij daar wat goedkoper voor wordt, want op de pc speelt dit toch niet echt lekker.
The devil is in the details.
is ie ook te spelen met een gamepad?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Gamepad wordt standaard ondersteund!philipnorth schreef op 24 november 2003 @ 11:43:
lijkt me erg leuk
is ie ook te spelen met een gamepad?
WWWW00000000TTTTT!!!!
Als dat spel beter loopt dan op de Cube ben ik echt blij.
* Dutchess_Nicole is in de 7e hemel
Eens kijken of dat ding onder Wine aan de praat is te krijgen...
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
Maar je wend wel eraan ( besturing ) maar hij was japans....Dat maakt het echt moeilijk om iets te begrijpen. Maar vond het wel een hele leuke spel
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 18:19 ]
I've got a feeling...
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Paar linkjes die ik kon vinden:
• Worthplaying
• Gamershell
Verwijderd
Framerate is zeer hoog in de gamelevels, maar in de "lobby's" is hij wat teruggeschroefd imho.
Ook de textures zijn wat minder, en de clipping klopt ook niet altijd (in 1ste level door een muur gelopen en dan in het water gevallen, resulterend in een dood).
Maar ondanks deze kleine gebreken is de gameplay dik in orde
weet niet of ik em zal kopen though, mischien als er leuke extra's in zitten maar anders aas ik nog ff verder op de DC versie
Bier, Whiskey en Metal!!
Sonic Ownt best wel nogsteeds
Ik heb alle sonics als rommetje voor op de PC maar ik ben bezig om me hele pakket mega Drive enzo aan te schaffen .. en meteen maar een Saturn zoeken :d
Af-en-toe onoverzichtelijk, waardoor je dingen gaat doen die je niet wilt doen. En de besturing is ook wennen, maar zal wel aan mij liggen. Speel nooit dit soort 3D spelletjes.
Verder is die wel oke.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Kan ik hem ook draaien om m'n laptop? (PIII-M Tualatin 1266Mhz, 256MB, Ati Radeon M6)
Het zien van de screenshots brengt mij ook weer wat goede herrineringen naar boven moet ik zeggen
Ik zie het al:
OS: Windows 98SE/Me/2000(SP2 or later)/XP DirectX 9.0a or later
CPU: PentiumIII 600MHz equivalent or greater
RAM: 128MB or greater
Hard Disk Space: 280MB or greater
Video Card: Direct3D compatible video card (Video RAM 16MB or greater)
with newest graphics driver
Sound Card: DirectSound compatible sound card
Miscellaneous: DirectX9.0a or later, Windows Media Player 9 or later
Controls: Keyboard, Mouse
[ Voor 82% gewijzigd door Animal_X op 16-02-2004 21:14 . Reden: m00 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ze moeten toch echt wat meer aan de weg timmeren en niet alleen teren op nostalgie, als deze game een succes wil worden. Ik denk aan multiplayer, moeilijkheidsgraad (onzichtbare kantmuren bijv. bij beginnner ofzo), en een fatsoenlijke quit knop in de demo