Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
* TheGhostInc vraagt zich af waarom je het wil doen
Ehhm onnodig gebruik, dus slijtage, wil niet dat dat ding stuk is binnen een paar maanden, en dan afvragen wat er aan de hand is, terwijl dat ding zwaar gebruikt is, vandaar.Op donderdag 07 december 2000 20:05 schreef TheGhostInc het volgende:
* TheGhostInc vraagt zich af waarom je het wil doen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Monteer je dat contact slot mooi in je kast ....
Die dingen kun je wel krijgen bij conrad denk ik.
WHEHEHEHE, was meer op zoek naar een softwarematige oplossingOp donderdag 07 december 2000 20:21 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Het kan wel, moet je het hardware matig aan pakken. Zet je een contact sleutel, je weet wel zo'n ding waar je je auto mee start, tussen de voedingskabel van je brander.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Heb er zelf ook een beetje een hekel aan wanneer mensen gebruik (lees misbruik) maken van jouw spullen.
Oh, jawel, binnne kort wel :9:), ben het nu aan het regelen, maar kon alleen aan W2k komen, Nederlandse versie, maar heb ik iemand gevonden die mij dew Engelse versie kan leverenOp donderdag 07 december 2000 20:33 schreef Koen Roumen het volgende:
In W2k kan je alleen branden met Admin rechten... maar die draai je waarschijnlijk niet
Maar bedoel je Admin van de computer zelf, of admin vasn het Netwerk? Want ik ben Geen Admin van het Netwerk, da' s iemand anders.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Jaaaa, dat bedoel ik ook met regelen ;):P, wat dacht jij dan?Op donderdag 07 december 2000 20:44 schreef voxell het volgende:
Win2k is niet zo moeilijk te krijgen.. je loopt naar de winkel... en vraagt... hebben jullie ook een GOED en SABIEL os... en je mag hem kopen voor 1000 ballen....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Je brengt me dus nu wel weer op een leuk casemod id, startknop wordt nu dus gewoon startslot van een auto. Gewoon op een 5,25" bay met al me knopjes voor me fans, daarnaast leuk startslotOp donderdag 07 december 2000 20:21 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Het kan wel, moet je het hardware matig aan pakken. Zet je een contact sleutel, je weet wel zo'n ding waar je je auto mee start, tussen de voedingskabel van je brander.
Nou chello, kabel, maar kom maar op met dat linkje(mail)Op donderdag 07 december 2000 20:54 schreef ConZ het volgende:
Ohw Frank als je beetje snel inet hebt heb ik nog wel een link voor je.
Russian Blue Neji
Kate Bush
/onschuld mode/
Maar helaas, Diamon kent dat soort vriendjes niet
/onschuld mode/
And The Only One
Ik ook nietOp donderdag 07 december 2000 21:32 schreef Diamon het volgende:
T'sja, een vriendje hier en een vriendje daar, en je hebt W2k Pro/SVR NL/ENG.
/onschuld mode/
Maar helaas, Diamon kent dat soort vriendjes niet
/onschuld mode/
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik geloof dat ik ooit al eens bij virtualhideout.net zoiets heb gezien. Kan dus wel:). Moet je aleen zorgen (in geval van ATX-voeding)dat je de sleutel weer in de 0 stand zet. Anders gaat je voeding eerder kapot:'(Op donderdag 07 december 2000 20:51 schreef ConZ het volgende:
[..]
Je brengt me dus nu wel weer op een leuk casemod id, startknop wordt nu dus gewoon startslot van een auto. Gewoon op een 5,25" bay met al me knopjes voor me fans, daarnaast leuk startslotJeps klinkt wel cool. Nu kijken tot hoever dat uitvoerbaar is. Denk wel dat dit moet lukken.
Bestuh!!
Verwijderd
w8 nix downen, morgen staat ie op mijn FTP
Wat is het eigenlijk W2k?Op donderdag 07 december 2000 21:35 schreef ConZ het volgende:
Tis dus een vrij gare link deze, je moet maar zien hoe je ermee uitkomt, maar DFF is nogsteeds downjank huil snik, en dan kan ik je zo een goeie geven.
w8 nix downen, morgen staat ie op mijn FTP
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Op donderdag 07 december 2000 21:41 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk W2k?