Verwijderd

Topicstarter
Ja ik Wil een mp3 speler rond het budget van ongeveer 300 euro

Ik heb al wat rond gekeken

De apple ipod 10 gb is wel heel aantrekkelijk en duikt nu net onder de 300 euro

Maar anders een ,

een Iriver met 256 mb ofzo ,want Ik heb gelezen Dat die apple Ipod niet met een aa batterij werkt maar Met oplader. dus dat ie naar een jaarof wat op gaat (gemiddeld gebruik ? )

Dus ik heb geen zin om hem zelf te gaan vervangen. Blijkt ook nog eens wat centen te kosten en is Met het risico je ipod te mollen .

alternatieven welkom Voor Het bedrag

Want die iriver is ong 220 euro en die apple 80 euro duurder maar ( das wel 9,75 gb) verschil Maar daar tegen over is die batterij !!

De tests heb ik al gezien beide mooie appartaten .

Graag hulp bijv dank >:)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

De apple ipod 10 gb is wel heel aantrekkelijk en duikt nu net onder de 300 euro
Met of zonder btw? Ik dacht eerst dat mijn ipod ook maar 285 kostte, maar dat was zonder btw zodat het incl. verzenden op 350 kwam...

maar ik zou eerder een ipod dan een flash-mp3 speler kopen....het is een goed apparaat iig.

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 23 november 2003 @ 20:32:
[...]

Met of zonder btw? Ik dacht eerst dat mijn ipod ook maar 285 kostte, maar dat was zonder btw zodat het incl. verzenden op 350 kwam...

maar ik zou eerder een ipod dan een flash-mp3 speler kopen....het is een goed apparaat iig.
En hoe Lang gaan die batterije mee ?

En welke shop was dit O-)

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
of je koopt een creative jukebox hele goeie apparaten ;)
ik heb nu al 2 en een half jaar een creative jukebox 10 gig nog nooit problemen mee gehad :)
als ik jou was had ik een creative jukebox 2 opgehaald ;)
maar een ipod is ook een heel goed apparaatje hoor :)

succes :)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

de batterij van de ipod gaat als je non-stop muziek speelt 8 uur mee. Skip je vaak een nummer en ga je ermee 'spelen' dan ist na 5 uur gedaan.

De mijne heb ik via www.mailamac.nl

leoaq.fm // Jeune Loop

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30
Ik heb mijn iPod al zo'n twee jaar, batterij gaat nog steeds redelijk lang mee. Daarvoor heb ik wel twee keer een firmware update moeten doen, maar dat hoort er IMHO nu eenmaal bij...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-04 13:55
Lijkt me handiger als je via Apple zelf bestelt, en studenten krijgen ook nog eens korting + gratis bezorgt. Dan kom je bij de 10 gb uit op € 321,30 :+
---
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlInd?family=iPod
---

(en als je geen student/docent bent kost ie € 349 trouwens)

Samster

Verwijderd

de nieuwe x-clef hd-500 30 gig? zal ook zo rond de 300 uitkomen, schat ik

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Idd das eigenlijk een nog betere keus...mits je de grootte niet erg vindt, want als je ekm vergelijkit met de ipod en consorten (en al helemaal met flash-spelers) is het een monster..

leoaq.fm // Jeune Loop

• DkF
  • Laatst online: 04-05 20:03

DkF

Al eens bij Pricewatch rondgekeken?

Ik zie bijvoorbeeld een Creative Zen NX 30 GB: 283 euro

Inmiddels is die prijs precies 300 euro, exclusief verzendkosten (12,50), maar inclusief BTW

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:25

nnk

Spreek uit: en en kaa

Waarom zou je een HDD-speler kiezen? Die dingen zijn groot, niet schokbestendig EN ik heb geen 10.000 mp3's nodig hoor. Heb er aan stuk of 100 wel genoeg, desnoods gooi ik er gewoon wel nieuw spul op. Voor iets meer dan 300 euro kan je ook de 512mb versie van de iRiver nemen, betere keus vind ik.

http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=346

335 euro incl verzendkosten

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

waarom 512 mb als je voor dezelfde orijs (misnstens) 20x zoveel kan krijgen + extra functies??

leoaq.fm // Jeune Loop

• nnk

nnk

Omdat ze niet het formaat van een te grote mobiel hebben, en omdat je er tenminste mee kan bewegen... Probeer jij maar eens te gaan joggen met een iPod :'( gaat niet werken. En daarnaast: waarom meer kopen als je het toch niet gebruikt. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik luister van alle mp3's die ik heb echt maar 5% ofzo.
512 is zat geheugen, gepropt in een fantastisch formaat. Ennuh over welke extra functies heb jij het eigenlijk?

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

er kopen als je het toch niet gebruikt. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik luister van alle mp3's die ik heb echt maar 5% ofzo.
1-als je voor hetzelfde geld meer kan kopen moet je dat natuurliojk altijd doen...
2-als we het over de ipod hebben: die is kleiner dan veel mobieltjes hoor...
3-Met extra functies bedoel ik:
-spelletjes
-opname
-encoding
-FM tuner

enz.

En met een ipod kun je geweldig goed joggen kan ik je zeggen!

[ Voor 9% gewijzigd door sjaakaq op 24-11-2003 17:09 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• nnk

nnk

1. Een iRiver beschikt ook over de volgende functies:
- Encoding
- Opname
- FM tuner

2. Spelletjes zijn er helaas niet op te spelen maar daar hebben we dan weer een mobiel voor. Dan krijg ik er nog een 65k kleurenscherm bij ook.

3. Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar mijn mobiel is toch echt een STUK kleiner (Samsung SGH-V200)

4. Een iPod blijft bewegende delen houden waardoor schokken wel effect hebben op de geluidskwaliteit. Ik zal nu maar geen links posten naar de 50 topics waarvan de titel is: 'Ipod overleden, wat nu?'

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:30
Ik heb mijn iPod nu 2 jaar, sinds een maand of 6 zit hij in een stevig rubberen houder, maar ook daarvoor heb ik hem al wat keertjes laten stuiteren.

NOOIT problemen mee gehad.

Wat joggen betreft: als je last hebt van een iPod heb je dat net zo goed van flash-based MP3 spelertjes.

Daarbij vind ik het gewoon zot om €300 uit te geven voor 512Mb als je voor datzelfde geldt zoals gezegd 20x meer kan krijgen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

1. Een iRiver beschikt ook over de volgende functies:
- Encoding
- Opname
- FM tuner

2. Spelletjes zijn er helaas niet op te spelen maar daar hebben we dan weer een mobiel voor. Dan krijg ik er nog een 65k kleurenscherm bij ook.

3. Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar mijn mobiel is toch echt een STUK kleiner (Samsung SGH-V200)

4. Een iPod blijft bewegende delen houden waardoor schokken wel effect hebben op de geluidskwaliteit. Ik zal nu maar geen links posten naar de 50 topics waarvan de titel is: 'Ipod overleden, wat nu?'
1-Had het over hdd mp3 spelers in het algemeen ;)
2-Is idd ook niet het belangrijkste punt, maar toch ;)
3-De ipod is dunner en 'korter', wel wat dikker waarschijnlijk... (als je em naast die standaard postbank telefoon legt, siemens nogwat)
4-Tja dan is de XClef ook crap want in dat topic staan ook veel problemen...op een forum post je het alleen als je problemen hebt, je gaat geen topic beginnen 'ik ben zo blij met mijn ipod!'

O en btw: idd, flash mp3 players slaan NOOIT over (geen bewegende onderdelen). De iRiver en iPod (en de XClef enz. enz.) slaan BIJNA nooit over. Alleen tijdens het mountainbiken in de grand canyon oid :9

leoaq.fm // Jeune Loop

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Als je zoveel geld gaat uitgeven, kun je dan niet veel beter een PDA kopen? Die kan prima dienen als MP3-speler en je hebt er nog veel meer aan dan alleen dat ook nog. :)

€300,- is mi beetje erg duur voor iets wdat alleen muziek speelt :/ mjah, misschien ben ik gewoon een oude zak :D

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

mwoa ik denk dat een speler als de ipod voor alleen muziek spelen 1000x beter is dan elke PDA. Al heeft een PDA wel weer andere leuke functies ja!!

Ligt eraan waar je zit op de balans:
muziek-------------------------------------------------------computer

ik zit hier:
muziek-ik-----------------------------------------------------computer

zit je echter hier:
muziek------------------------------------------------jij----computer

dan kun je beter een PDA nemen ja :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• nnk

nnk

Eindelijk worden er sensible punten gemaakt hier :) Maar niet door Dr Strange love, zoals daaronder al aangegeven: een flashspeler slaat NOOIT over.

Maar daarnaast vind ik een Ipod nogsteeds erg duur voor wat je er voor krijgt, geluidskwaliteit is niet echt wat je van een speler met deze reputatie verwacht. De oordopjes stralen niks anders uit dan C-fabrikaat en voor elke 'optie' moet je betalen. Meeste flashplayers worden voorzien van sennheiser/cresyn oordopjes, een lederen hoesje, een armband etc.
Tuurlijk is een Ipod een mooi ding, great design etc. Maar toch vind ik de prijs/kwaliteit/grootte/gewicht-verhouding iets beter. Maar het blijft er om gaan waar je voorkeur ligt inderdaad.

Verwijderd

Ik zou voor de flashspeler gaan. Het is klein, schokbestendig en er passen genoeg mp3'tjes op om een uur of 5 te kunnen luisteren zonder twee keer hetzelfde nummer te hoeven horen.
Als je meer functies wil, koop dan meteen zo'n uitgebreide telefoon met muziek, meer spelletjes dan de PSone en tal van andere functies.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:30

Tarin

Just plain weird.

nnk schreef op 24 november 2003 @ 16:52:
[...]
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik luister van alle mp3's die ik heb echt maar 5% ofzo.
[...]
Nou, bij mij zit dat dus anders.

Toen ik nog een discman had, trok ik iedere dag 2 of 3 cd's uit m'n kast, en nam ik die mee. Nadeel is dat je dure cd's de kans lopen te beschadigen, en de doosjes ook niet echt netjes blijven ofzo.
Toen die discman brak begon te worden (hij had sowieso al geen schokprotectie enzo), ben ik gaan kijken voor een MP3-speler, en ben uitgekomen bij de iPod (10GB voor (toen) €399 bij de Bijenkorf). Waarom? Omdat je, als je net zoveel geld uitgeeft aan een flashspeler, je niet veel meer dan 5 albums op je speler krijgt (ik encode voor thuis op de server al m'n mp3 op 192kbit, dus ~100mb per album), zodat je alsnog iedere 2 dagen ofzo nieuwe muziek uit moet zoeken.

Nu heb ik 70 albums bij me (ofzo), en kan ik onderweg, in de bus, iets uitzoeken waar ik op dat moment zin in heb.

Natuurlijk is de iPod zwaarder dan een flash-speler, maar ten opzichte van m'n discman was (en is) het een grote vooruitgang.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• tricksel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 18:25
@nnk:

No way dat de oordopjes bij de iPod van C-kwaliteit zijn...! Zoek er eens naar op het net; ze worden vergeleken met Sennheisers, waar ze echt niet veel voor onderdoen. Ik moet nog maar zien hoe goed de doppen bij andere spelers zijn, waar puur en alleen gekeken wordt naar hoe duur het totaalpakketje wordt.

Ik vind de iPod absoluut niet goedkoop, maar je krijgt er wél TOPspul voor. Nu zal ik wel een flinke lading over me heen krijgen, maar het IS gewoon zo. Tuurlijk, er zijn problemen mee bij veel mensen, maar hoeveel mensen hebben tegenwoordig niet een iPod? Dan hoor je uiteraard ook meer over problemen. En, after all, niet iedereen is er even voorzichtig mee, en tsja, dan kan 'ie wel 'ns overlijden...

• Rudedadude
  • Laatst online: 17:15

Rudedadude

Maybe we were born to run

Om even on-topic te reageren op Martijn1234:

Ik denk dat je je teveel zorgen maakt over de vervangbaarheid van een accu: zeker de Ipod heeft op dat punt een behoorlijke reputatie op het gebied van klantenservice. Als xclef eigenaar weet ik alleen niet zeker of er al ervaringen zijn met een vervangen accu, maar ik dacht dat het geen probleem was.
Voor de Xclef geldt dat hiervan de batterij gemakkelijk vervangen kan worden omdat het apparaat uit min of meer standaard componenten bestaat en ook bedoeld is om eventueel een harde schijf of de (standaard mobile telefoon) accu te vervangen.

hdd versus flash:
Het is je eigen voorkeur natuurlijk. Ik zal niet gaan joggen met mijn Xclef, dat hobbelt teveel, maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om maar 256 mb aan geheugen te hebben. Ik encodeer mijn mp3 op goede kwaliteit en dan is het handig om 10 of 20 gig achter de hand te hebben en niet for the sake van de schijfruimte opeens op mindere kwaliteit te encoderen. Ik heb in de bus ook graag al mijn muziek bij me, om niet telkens terug naar m'n computer te moeten om er andere muziek op te zetten. Denk eens aan de tijd die dat scheelt. Verder heb ik ook altijd een harde schijf bij me met een hdd speler, waarop ik zo films en programma's mee naar andere kan meenemen en inpluggen en is het geen enkel probleem om mijn speler als audiobron aan een geluidsset te koppelen zonder dat er vervorming oid optreedt. Maar mensen met flashspelers mogen zeggen of dat daarmee ook kan, dat weet ik niet.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Ja als je het idd zo bekijkt maar je moet wel kijken waarvoor je die ipod nu koopt ik weet niet of je de ipod wel moet vergelijken met flash players flash is puur voor muziek die 10 gig harddisk op de ipod kan erg nuttig gebruikt worden. De Ipod kun je eigenlijk ook wel een klein beetje vergelijken met een pda

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:30

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 10:07:
Ja als je het idd zo bekijkt maar je moet wel kijken waarvoor je die ipod nu koopt ik weet niet of je de ipod wel moet vergelijken met flash players flash is puur voor muziek die 10 gig harddisk op de ipod kan erg nuttig gebruikt worden. De Ipod kun je eigenlijk ook wel een klein beetje vergelijken met een pda
In punt 1 heb je gelijk. Ik gebruik mijn iPod de laatste tijd ook vrij vaak om even snel een powerpointpresentatie (door lomp gebruik van foto's en een filmpje vaak tegen de 30mb) mee te nemen voor vertoning via een laptop. Ook staat er in een apart mapje het een en ander aan nuttige tooltjes op, waaronder EphPod, voor het geval dat iemand een (of meer) liedje(s) wil 'lenen'.

De vergelijking met een PDA wil ik niet trekken. True, er zit een soort kalendertje in, welke te syncen is met Outlook (geloof ik). Maar je kan er geen nieuwe afspraken/adreskaartjes enzo mee aanmaken. Ik gebruik daarvoor nog gewoon m'n ouwe trouwe Palmpje. Die is weer totaal ongeschikt voor MP3, dus zo zijn de taken weer mooi verdeeld ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Deacon
  • Laatst online: 11-04 09:28

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik had het zelfde dilemma ;)

2/3 maanden geleden ging mijn oude old school Jazzpiper 64mb mp3 speler kapot dus zocht ik een nieuwe. Ik zat ook te twijvelen tussen een HD speler en een Flash dingie.

Toen zag ik een aanbieding voor 5gb ipod voor 168 euro en die heb ik toen gekocht simple zat omdat je dan 5gb krijgt voor het geld waarvoor je een 256mb Flashplayertje hebt.

Dus mijn suggestie, kijk of er nog leuke aanbiedingen zijn voor 1st 2nd Gen Ipods tussen de 200/300 euro.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:59
kheb sinds een 2 maanden oid ook een ipod(hiervoor een iriver ifp180) en voor mij was de keuze zo klaar als maar kan zijn. kheb veel live sets die zo tussen de 60-130mb zitten en om iedere dag nou een andere te moeten overzetten met usb 1.1 ...wordt een beetje vervelend. de ipod is idd relatief duur vergeleken met andere spelers, maar als je ziet dat ik 200 euro had betaald toen de iriver ifp180(128mb dus...) net uitkwam, en nu voor 350 euro bijna 10gb heb is het relatief gezien natuurlijk veeeele malen goedkoper

plus dat het overzetten vele malen sneller gaat. enige nadeel is dat weinig pc's firewire hebben. maar als het goed is haal ik rond januari een laptop en een ibook/powerbook zijn de voornaamste kandidaten :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:39

NoTimeRemains

I know

met de betrouwbaarheid van de ipod (NOFI, gebaseerd op de week niet hoeveel topics en de reacties van andere sites ...) zou ik een flash player kopen of doorsparen voor een ihp-120 ...

allemaal NOFI

[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-11-2003 11:45 ]

This is the Way.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49
De irivers hebben wel een klein voordeel ten opzichte van de ipods, er komt ogg ondersteuning aan.

ik heb zelf de ifp390t met 256mb, en ik heb nou nooit zoiets dat ik daar te weinig aan heb.. passen 70 nr's op, en hij is vol in 10-15 minuut.

https://wren.co/join/Devian

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:39

NoTimeRemains

I know

Devian schreef op 25 november 2003 @ 11:45:
De irivers hebben wel een klein voordeel ten opzichte van de ipods, er komt ogg ondersteuning aan.

ik heb zelf de ifp390t met 256mb, en ik heb nou nooit zoiets dat ik daar te weinig aan heb.. passen 70 nr's op, en hij is vol in 10-15 minuut.
niet allemaal he de ifp180-serie niet en die andere flashers wel weer ...

EDIT:
iFP 595-T 512MB voor 369 euri
is een hele goede keuze of je het design mooi vindt is wat anders...

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-11-2003 11:47 ]

This is the Way.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mjah, die iPods lijken wel bij bosjes uit te vallen eigenlijk, hoe komt dat zo ineens? Ik ben er zelf ook nog niet uit, 20GB iPod of de ietsjes duurdere iHP120... Of toch wachten op de Rio Audio Karma 20GB? Qua specs zijn de laatste 2 veruit het best, maar de iPod is wel een generatie 3 en dus ver doorontwikkeld. iRiver is ook aardig bekend op mp3 speler land, maar Rio werd door Marantz en Denon overgenomen en dat zijn geen kleintjes op audiogebied. *zucht*

De keuze is errug moeilijk.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 25 november 2003 @ 11:48:
Mjah, die iPods lijken wel bij bosjes uit te vallen eigenlijk, hoe komt dat zo ineens?
Zoals ook in de xclef topic staat:
Het lijkt wel of iedereen problemen heeft met de Xclef, hoe zit dat?

Er worden enorm veel Xclefs verkocht. Net als met andere apparatuur gaat daar wel eens wat van kapot. De tevreden gebruikers zul je weinig horen, maar veel mensen met problemen posten hier, vandaar dat je hier dus veel problemen tegen komt.
Ik denk dat dit ook wel voor de Ipod geldt.. zeker als je bedenkt dat de Ipod nog meer verkocht wordt :)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nog 1 ding, wat ik een GROOT voordeel van de ipod vind: je kan supersnel vooruitspoelen zonder dat je batterij eraangaat, met het scrollpad: 40 minuten doorspoelen in 2 sec. Erg handig voor livesets!

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
De keuze word er niet makkelijker op , en hoe zit het met de mensen met een Iriver met De gelijk encode functie bij het inlugge van een apparaat!!

Dit wordt me eerste mp3 speler dus word een moeilijk keuze ,

-het vervange van de batterij is dus niet echt iets om zorge om te maken?

en wat vinden jullie hiervan is

het verschil van de I river 256 mb the craft 220 euro in vergelijking met de Aplle ipod of de i-hp 100 Minstens 80 euro duurder dacht de laatste 120 ofzo

de prijs waard Als Je gewoon bij het naar school gaan Muziek wil luister 20 minuten en bv in de auto Ook denk op vakantie . maar , ik dan misschien wel een laptop regelen zodat vante voren daar de nummers op zet en op vakantie ofzo wissel bv

Vinden jullie het verschil in geld dan waard?

Met de functies die beide appartaten hebben :Y)

Thx btw

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 18:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
[offtopic] iemand ervaring met de Creative Znx 2?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 17:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry dubbelpost

• nnk

nnk

3 dubbel :)

Als je op vakantie nog je laptop mee neemt en ook maar een uur maximaal per dag luistert is de keuze heel makkelijk. Dan heb je namelijk veel meer aan klein en licht dan aan veel geheugen. Daarnaast lijk je veel 'onderweg' te zijn, en dan is het solide-punt een belangrijke.

Kortom:
Voor JOU (mensen: dus niet voor iedereen!) is een flashplayer het beste. En als je er dan 1 neemt, neem dan een iRiver

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga tog denk ik voor een flash player net wat goekoper!!

Maar welke is een betere keus de Iriver ft-390 of de Iaudio CW300

beide producten gevonden op

http://www.mmport.nl/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 07:39 ]

• nnk

nnk

Ik heb een iAudio CW300 besteld.

Verschillen:
-iRiver kan .wav en .ogg afspelen omdat hij gebruik maakt van een software decoder.
-iAudio kan dit NIET maar heeft een betere geluidskwaliteit omdat hij gebruik maakt van een hardware decoder.
-iAudio encode via line-in in een onbekend formaat dat via Jetaudio software (bijgeleverd) omgezet kan worden in .mp3
-iRiver encode gelijk in .mp3 of .wav
-iRiver kan gebruikt worden als UMS, waardoor de computer de speler erkend als een aparte drive.
-iAudio heeft cresyn oordopjes meegeleverd, komen beter uit de test dan sennheiser Mx300

Al met al heeft de iRiver IETS meer functies, maar aangezien ik een audiofiel ben, ben IK toch voor de CW300 gegaan. Aan jou de keus waarvoor jij kiest. Let op dat de iAudio ook nog 20 euro goedkoper is.
Pagina: 1