op mijn site (in een frame) een jukebox gemaakt. Dit is niet veel meer dan een HTML bestand met een bgsound tag. Deze haalt een mp3 op van een lycos account (het HTML bestand staat ergens anders; op portland.co.uk oid).
Heel fijn allemaal
maar 1 probleem:
er komt geen geluid. Als ik de pagina off-line bekijk dan zie je onderaan in de statusbalk een groen metertje lopen die 'members.lycos.nl/...../geluidje.mp3' aan het laden is. Als dit klaar is...start het geluidje! On-line werkt dit echter niet....ik krijg geen (cookie) error oid, er kotm gewoon geen geluid...
het maakt niet uit of ik de bgsound tag tussen <head> en </head> zet of in de body...
Iemand een oplossing? Kan dit aan de ftp server van portland.co.uk liggen??
Heel fijn allemaal
er komt geen geluid. Als ik de pagina off-line bekijk dan zie je onderaan in de statusbalk een groen metertje lopen die 'members.lycos.nl/...../geluidje.mp3' aan het laden is. Als dit klaar is...start het geluidje! On-line werkt dit echter niet....ik krijg geen (cookie) error oid, er kotm gewoon geen geluid...
het maakt niet uit of ik de bgsound tag tussen <head> en </head> zet of in de body...
Iemand een oplossing? Kan dit aan de ftp server van portland.co.uk liggen??
leoaq.fm // Jeune Loop