Toon posts:

TV-OUT doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tv out heeft het altijd gedaan. vanmiddag dacht ik laat ik eens een leuk filmpje kijken. Ik steek de tv out kabel weer eens in mijn pc en ga naar het opties menu om mijn tv aan te vinken in het ati opties menu maar wat zie ik nou....ik kan de TV niet aan vinken hij blijft grijs. Ik kijk of de bekabeling wel goed zit en jah alles zit keurig op zijn plaats waar kan dit nou aan liggen ? ik reinstall mijn ati drivers maar dat mag niet baten. dus vanaf hier ben ik gaan kijken in het forum helaas heb ik niets bruikbaars kunnen vinden.

mijn videokaart is zoals u in mijn sig kunt zien een ati radeon 9800 pro

wie helpt me ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De grote tv-out FAQ al bekeken?

Verwijderd

Topicstarter
jah helaas niets kunnen vinden...ik hoop dat het in het minste senario aan mijn kabel ligt >>>svga

maar misschien is er hier iemand die een zelfde probleem heeft mee gemaakt en me een handje kan helpen.

toch vreemd zo van de een op de andere dag, en tv-out werkt niet :(

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

ik weet niet of je er wat aan hebt , het is een gebruikers ervaring :
ik heb ooit eens een VIA Epia DIVX kastje gebouwd dus ook met tv out , savonds laat ding klaar en OS geiinstaleerd en je wilt dan toch graag snel weten of alles werkt .
dus SVHS kabel op dat ding aan de tv , maar mooi niet dat ik nergens de optie kon aanvinken om tv out aan te zetten , andere drivers geinstaleerd , was toen ergens midden in de nacht , ge-ergerd naar bed gegeaan en de volgende dag verder .
zelf opnieuw OS erop gezet , niets hielp .
totdat ik het zo zat was dat ik de SVHS kabel uit de tv haalde , en daar zat mn probleem !
de kabel zat niet in de SVHS ingang van de tv maar in het boorgaatje voor de vastzet schoef ernaast !
dus kijk ff of de kabel er goed inzit aan beide kanten .
anders ziet je VGA kaart nooit je tv en kun je hem dus ook niet selecteren .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
:)

nee ik zou willen dat dat het geval was. maar helaas ik doe volgens mij niets fout er is iets kapot. hopelijk de bekabelling die ga ik dan ook morgen inruillen

Verwijderd

Kan je hem niet zelf doormeten?
En/of prik het ene eind in de PC en sluit het andere eind af met een weerstandje van 75 Ohm. Kijken of je dan je vinkje aan kan zetten....

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een nieuwe kabel en nog steeds het zelfde probleem, zal mijn vid kaart defect zijn :S ?
Pagina: 1