Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
zalman heatpipe is een leuke oplossing. maar dit kan je opzoeken via search
er zijn genoeg topic's over dit probleempje
Ja dat kan je idd doen, Die TT koelertjes doen het prima.
Soms is de actieve fan niet eens nodig trouwens, als je voor de rest een goed gekoeld systeem hebt (en toch niet gamed etc).
Je kan het dus ook ffies aankijken.|
Wat je ook kan doen is ergens een 6 cm koelertje zoeken, liefst natuurlijk een stille, deze kan je dan op 2 plekken (al daar niet schuin) tussen de koelribbetjes van je kaart schroeven en dan heb je stille + betere koeling.
Ook kan je een oude pci kaart pakken en een gat ter grootte van een 6/8cm fan maken en deze dan onder je kaart plaatsen (werkt ook prima).
Soms is de actieve fan niet eens nodig trouwens, als je voor de rest een goed gekoeld systeem hebt (en toch niet gamed etc).
Je kan het dus ook ffies aankijken.|
Wat je ook kan doen is ergens een 6 cm koelertje zoeken, liefst natuurlijk een stille, deze kan je dan op 2 plekken (al daar niet schuin) tussen de koelribbetjes van je kaart schroeven en dan heb je stille + betere koeling.
Ook kan je een oude pci kaart pakken en een gat ter grootte van een 6/8cm fan maken en deze dan onder je kaart plaatsen (werkt ook prima).
Nou, mijn V7700 is nu 80 graden!!! . . . ik weet niet of hij dit lang uithoud. Ik heb met SmartDoctor (2.71) al de klok van de GPU en het geheugen op zijn laagste stand gezet (180MHz voor de GPU en 300MHz voor het geheugen) maar hij wil niet echt zakken. Ik draai een resolutie van 1280x1024 met 16 bit kleuren.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Richt er dan een casefan op ofzo, of desnoods een tafelvantilator. Op deze manier ben je vooral bezig met het slopen van je kaart..
En verder is er over dit probleem echt al veel te vinden, de fan vervangen is de makkelijkste en goedkoopste oplossing, zie de search voor meer info
En verder is er over dit probleem echt al veel te vinden, de fan vervangen is de makkelijkste en goedkoopste oplossing, zie de search voor meer info
Dit topic is gesloten.
![]()