ATI Radoen 9600/9700/9800/ problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Notoxic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2024
IK lees hier tientalen berichten over mensen die met deze karten problemen hebben . Heeft nou ech niemand een goede oplossing, want van die domme aantworden ben ik al stront ziek. Elke keer is het verwijzen naar de voeding of je memory bla bla bullshit het ligt gewoon aan die kut karten.
Heb dus ook hetzelfde probleem als vele andre : spel loopt vast, spel slaat uit waarna je gewoon bij xp belandt , komputer slaat uit en start opnieuw op , beeldscherm gaat uit en dam moet ik weer de reset of power knop indrukken om de pc op nieuw op te starten .

mobo p4p800 asus
proc pentium 4 3.06 ghz 521
geheugen 2 x 256 mb kingston hyperx cl2 pc 3200
maar heb ook 2 x 256 mb twinmos cl2 pc 3200 maakt geen verschil
video kaart ati radeon club 3d 9700 pro
voeding 400 watt

Is er noog hoop ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 13:23
Heeft nou ech niemand een goede oplossing, want van die domme aantworden ben ik al stront ziek. Elke keer is het verwijzen naar de voeding of je memory bla bla bullshit het ligt gewoon aan die kut karten.
Jij denkt soms dat er één groots antwoord is voor iedereen? Dat is het 'm juist, problemen zijn vrijwel nooit identiek dus een goed antwoord voor iedereen is er nooit en zal er ook nooit komen.

Maar als jij zo zeker weet dat het aan die 'kut' kaarten ligt dan raad ik je aan om je 'kut' kaart te verkopen en over te stappen op een Nvidia kaart...

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:o

Lang niet alle problemen met deze kaarten hebben dezelfde oorzaak, dus jouw conclusie dat het kutkaarten zijn is wel heel erg voorbarig.

Je kan een _normaal_ topic openen over je probleem (met erbij wat je zelf al geprobeerd hebt bijvoorbeeld) want op deze trollerige manier kom je nergens.

Dit topic is gesloten.