solslice schreef op 23 november 2003 @ 19:14:
even voor de duidelijk heid, ik vraag niet om hoe ik boven die 137 GB boundy kom, ik vraag hoe ik die 25 gb aan microsoft scandisk files terug naar oude files kan converteren
MMM over t 'scandisk problem' heen gelezen.
Ik neem aan dat je destijds de HDD in de pc gehangen hebt met SP1a reeds geinstalleeerd en dat je install cd niet is voorzien van sp1/1a . Door de herinstall met de XP versie zonder 48 bit LBA ondersteuning is het niet herkende deel dus als zijnde 'corrupt' door scandisk weggeschreven. Met een beetje geluk heeft scandisk ze enkel in de FAT als corrupt aangemeldt. Even op zoek naar een stukje software om de 2e kopie van de FAT terug te zetten [kopieer wel even de andere data naar een andere disk, niet dat je die ook nog es verliest bij het terug zetten van de oude FAT]. Het is een gok, maar je moet toch wat als je de data terug wilt krijgen.
In de MS knowledge base heb ik btw niets mbt xp en scandisk en lba kunnen vinden
[
Voor 6% gewijzigd door
Pantagruel op 23-11-2003 19:28
]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R