Toon posts:

msn > 150 contactpersonen in de lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de search gebruikt, maar de progjes werken allemaal niet meer, maaruh, ik heb dringend een grotere opslag van mijn lijst nodig :P , meen me te herinneren dat msn plus ze vroeger op de hd opsloeg, maar draai nu msn plus, maar vind nerges iets.
iemand een oplossing
en trillian liever niet, vanwege andere leken die hier wel es achter de pc duiken

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:28
ehh.. ik heb ergens een aangepaste msn van msn 4.7 waarmee je msn twee keer kan draaien (twee msn's, dus twee e-mail adressen, dus twee keer 150 man :P)

Maar of dit jouw bedoeling is, geen idee...

ps. Geen idee of die aangepaste versie illegaal is ofzo, weet dus ook niet of ik dit hier wel mág posten, if not --> adje deleten plz :P

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Lieve schat, MSN-contacts worden op de MSN-server opgeslagen. Het is precies daarm onmogelijk voor welk programma dan ook om meer dan 150 contacts te hebben. Of je moet twee accounts tegelijk open hebben, en dat kan dan weer wel met Trillian, of MSN-plus misschien.

Siditamentis astuentis pactum.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Varienaja schreef op 23 november 2003 @ 18:30:
Lieve schat, MSN-contacts worden op de MSN-server opgeslagen. Het is precies daarm onmogelijk voor welk programma dan ook om meer dan 150 contacts te hebben. Of je moet twee accounts tegelijk open hebben, en dat kan dan weer wel met Trillian, of MSN-plus misschien.
Dat kan met MSN Polygamie/multimsn. Plus kent die functie niet.

#StopBurningStuff