Toon posts:

Eminent Router vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen van GoT

Ik heb een klein probleem met mijn eminent router (ik heb de EM 4012 BREEDBAND ROUTER) En heb @home kabel internet. Nu is het probleem dat ik heel moeilijk kan connecten met ut servers en bij ut2003 al heel snel een hoge ping krijg. Zodra mijn broertje die ook op het netwerk zit zich aanmeld vliegt mijn ping omhoog. Ik heb op het forum gelezen over NAT en de poorten ervoor. Maar nu weer ik nog niet welke poorten ik moet activeren en moet toevoegen. En of dit ook gaat werken. Jullie hulp is welkom.

bvd, Thermal

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
pingtijden heeft niets met portmapping te maken, dat is alleen van toepassing als je zelf servers draait.

Ik denk eerder dat je broertje een zooi spyware heeft, of kazaa oid draait, iig iets wat je upload dichttrekt. Daardoor vliegt je ping omhoog, en gaat inetten en gamen een stuk beroerder

Verwijderd

Topicstarter
neej hij heeft een clean pc. Het probleem is voor mij vooral dat ik bij unreal tournament geen verbinding kan maken en mijn server niet snel kan refreshen (binnen 1 of 2 minuten)

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dan heeft het nog niks te maken met portmapping, er zit dus een vertraging in die router. Probeer eens te interne firewall uit te schakelen en andere dingen die hiervoor zouden kunnen zorgen.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan... alle firewalls staan uit.....