Deze brander heb ik nu al een jaar ofzo, en weinig mee gedaan, maar nu wil ik er dus iets mee branden, blijkt mn xbox niet met dvd+r(w) om te kunnen gaan. Is er een mogelijkheid voor deze brander om ook dvd-r te kunnen branden?
Nee. Je kan echter wel je Xbox modificeren om hem ook DVD+R(W) te kunnen laten lezen. De garantie vervalt dan wel en het is niet altijd legaal.kurt15 schreef op 23 november 2003 @ 16:45:
Deze brander heb ik nu al een jaar ofzo, en weinig mee gedaan, maar nu wil ik er dus iets mee branden, blijkt mn xbox niet met dvd+r(w) om te kunnen gaan. Is er een mogelijkheid voor deze brander om ook dvd-r te kunnen branden?
Mja mn xbox heb ik al gemod maar het probleem is dat hij dan nog steeds vaak geen dvd+ pakt.
Oh, dus soms wel? Dan ligt het waarschijnlijk aan de gebruikte media, en dan moet je daar een beetje mee gaan experimenteren, welke hij wel en niet pakt. Probeer bijvoorbeeld eens Verbatim en Imation, een kennis van mij gebruikt die voor zijn Xbox.
Het ligt dus misschien aan de media, of aan de dvd drive die in mn xbox zit, maar als ik gewoon dvd-r zou kunnen branden zou alles een stuk simpeler liggen.
Dit apparaat kan geen -R of -RW beschrijven. Dit is een pure +R +RW schrijver.
Je hoeft niet te wachten op een hack of een firmware upgrade want het kan gewoon niet.
Dit is trouwens de "Dell" variante van de Philips DVDRW228.
Wat wel zinvol kan zijn is zien of je de laatste firmware erin hebt steken (1.64 of zoiets), die misschien op de Dell website af te halen valt.
Je hoeft niet te wachten op een hack of een firmware upgrade want het kan gewoon niet.
Dit is trouwens de "Dell" variante van de Philips DVDRW228.
Wat wel zinvol kan zijn is zien of je de laatste firmware erin hebt steken (1.64 of zoiets), die misschien op de Dell website af te halen valt.
Pagina: 1