[IIS] naar andere partitie

Pagina: 1
Acties:

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een probleempje. IK ben sinds kort bezig met het leren van ASP. ik had dus op mn pc met WIn XP pro IIS geinstalleerd. werkte allemaal prima. (php en mysql en koppeling mysql en asp werkte allemaal.)
maar: ik heb mijn HD nu opgedeeld in meerdere partities en wil ik 1 partitie gebruiken als wwwroot. (in dit geval H:). Dus niet meer C:\inetpub\wwwroot maar een ander partitie.

nou dacht ik er te zijn met IIS uninstallen en opnieuw installen omdat ik toen de wwwroot map kon instellen. Nou krijg ik die vraag dus niet meer als ik IIS weer installeer na de uninstall, hij installeert hem gewoon weer op c:\inetpub\wwroot.

Je kunt wel de map (wwwroot) veranderen bij systeembeheer>IIS. maar dat wil ik dus niet. tenzij je gewoon de naam kunt wijzigen en dan alles wat er in C:\inetpub\wwwroot kunt verplaatsen naar in mijn geval H:\inetpub\wwwroot.
ik vraag me namelijk af of dit geen gevolgen heeft voor de later install van bijvoorbeeld MySQL en PHP.

is er iemand die hier een antwoord op heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door Pretorian_ op 23-11-2003 16:29 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Niets van doen met P&W -> Software Algemeen :)

Professionele website nodig?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:05
wat is er mis met de map veranderen in IIS zelf dan??? resultaat is toch hetzelfde?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Gewoon wijzigen in je IIS manager? geen probleem!
wat is er mis met de map veranderen in IIS zelf dan??? resultaat is toch hetzelfde?
het kan handig zijn als je c schijfje crasht en je een format moet doen...

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 14:35 ]

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
hoe kom ik bij ISS manager dan? ik hoor er steeds mensen over, maar kan het niet vinden. erg domme vraag zeker 8)7 , maar ik weet het echt niet.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

pistole

Frutter

internet service manager in administrative tools
OF, start, run, inetmgr

Ik frut, dus ik epibreer

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55
Pretorian_ schreef op 25 november 2003 @ 09:12:
hoe kom ik bij ISS manager dan? ik hoor er steeds mensen over, maar kan het niet vinden. erg domme vraag zeker 8)7 , maar ik weet het echt niet.
Misschien omdat je naar ISS manager zoekt net als in je topictitel. :+

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55
oeps foutje...

[ Voor 92% gewijzigd door kwiebus op 25-11-2003 09:22 ]

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
ok dat werkt.
maar ik vraag me nog steeds af waarom ik die vraag niet meer krijg, bij een nieuwe install van IIS, welke map de wwwroot moet zijn....
anybody?

Pagina: 1