[Norton] Internet Security en MSN

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zojuist op mijn Windows XP prof SP1 bak Norton Systemworks en Internet Security 2004 geinstalleerd. Nu had ik met internet Security 2003 al het probleem dat hij steeds mijn msn offline gooide. Deed hem online, programma ging online, ik druk chatten en BAM offline.

Nouja, ik denk, dat is met 2004 vást en zeker verholpen, maar niets blijkt minder waar! nu breekt mijn klomp. In Internet Security 2004 is het wéér zo dat hij mijn msn steeds offline gooit. Zo gebruikt toch niemand dit programma? bijna iedereen maakt druk gebruik van MSN. lijkt me dus dat er iets voor is, maar kon via de search niet een concrete oplossing vinden.

meer mensen dit probleem?

• Okasha
  • Niet online
Trillian... zelfde probleem...
DMSN... zelfde probleem..

Verwijderd

Norton internet security moet een firewall voorstellen, standaard blockt het dus wat het juist niet moet blocken en laat het vast wel door dat wat geblockt moet worden, rommel dus.
als je van problemen afwil gebruik geen firewall als je niet weet hoe die werkt,
mik in ieder geval die norton zooi weg en pak een goeie layer 7 firewall als blackice.
Kun je weer normaal im'en en ben je wat meer secure.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 18:29 ]

• Okasha
  • Niet online
ok ik ben wel beetje n00b maar wel iets minder dan jij denkt.

Heb hele tijden BlackIce gebruikt, met tevredenheid, en weet ook echt wel hoe ik een vuurmuur moet installeren en instellen. Maar ik ben altijd erg tevreden met het Norton pakket en vind het fijn om als ik bij mensen pc's installeer na Windows XP het norton pakket te installeren en vervolgens klaar te zijn. Vind het fijne software en hoor ook van véél mensen dat de firewall erg goed is! Maar ja, mijn msn blockt hij dus, en hoor verder neit veel mensen die dit probleem wel hebben (blijkt ook nu weer)

Verwijderd

start je Internet Security

Klik op persoonlijke firewal

Klik congfigureren

Klik prgramma`s

En dan onderaan toevoegen