Wanneer ik mij digitale came via de USB poort aan mij PC koppel wordt deze onmiddellijk herkend door XP-Home en komt er scherm waarin gevraagd wordt welke actie moet worden uitgevoerd. Een van de acties waaruit kan worden gekozen is "Kopiëren met wizard Scannen en Camera". Tot voor kort werkte dit
perfect: ik kon een doel-map selecteren, kiezen of de foto's van mijn camera verwijderd moeten worden en kopieren (waarbij windows netjes volgnummers maakt). Dit werkt NIET MEER!! Ik kan wel 'gewoon' de verkenner starten en kopiëren, maar dan zit ik zelf te rommelen met volgnummers en het verwijderen uit de camera. Waar kan dit aan liggen? Is er een register-regel verziekt, is er
software verdwenen? Ik weet het niet, wie wel?
.
perfect: ik kon een doel-map selecteren, kiezen of de foto's van mijn camera verwijderd moeten worden en kopieren (waarbij windows netjes volgnummers maakt). Dit werkt NIET MEER!! Ik kan wel 'gewoon' de verkenner starten en kopiëren, maar dan zit ik zelf te rommelen met volgnummers en het verwijderen uit de camera. Waar kan dit aan liggen? Is er een register-regel verziekt, is er
software verdwenen? Ik weet het niet, wie wel?
.