[XP] Wizard "Scanner & Camera"*

Pagina: 1
Acties:

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:03
Wanneer ik mij digitale came via de USB poort aan mij PC koppel wordt deze onmiddellijk herkend door XP-Home en komt er scherm waarin gevraagd wordt welke actie moet worden uitgevoerd. Een van de acties waaruit kan worden gekozen is "Kopiëren met wizard Scannen en Camera". Tot voor kort werkte dit
perfect: ik kon een doel-map selecteren, kiezen of de foto's van mijn camera verwijderd moeten worden en kopieren (waarbij windows netjes volgnummers maakt). Dit werkt NIET MEER!! Ik kan wel 'gewoon' de verkenner starten en kopiëren, maar dan zit ik zelf te rommelen met volgnummers en het verwijderen uit de camera. Waar kan dit aan liggen? Is er een register-regel verziekt, is er
software verdwenen? Ik weet het niet, wie wel?

.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MaxLaadvermorgen,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - zo zijn er 3 punten die het meest belangrijk zijn bij het openen van een topic:
  • Kies een duidelijke topic titel - zorg er dus voor dat mensen die vluchtig de topiclijst bekijken, meteen weten dat ze jou kunnen helpen. Een titel als "Help! Het doet het niet!" is dus niet zo goed als "[XP] De wizard Scanner & Camera werkt niet", zorg er ook voor dat als er in het behorende forum bepaalde eisen zijn gesteld aan de topic titels, dat je hier aan voldoet (bijvoorbeeld zien we in WOS graag dat je het OS tussen vierkante haakjes in je topic titel zet). Jouw topic is op zich goed genoeg - alleen moet je OS vermeld worden in het topic - dat heb ik nog even toegevoegd.
  • Geef in je topicstart duidelijk aan wat je zelf geprobeerd hebt, wat je zelf al gezocht hebt (op de GoT search, en op bijvoorbeeld Google search). Wat je op dat moment gevonden hebt, neem dit dan op in je topic start. Door dit soort punten op te nemen, voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die jij al geprobeerd hebt. Ook nodig je er mensen mee uit om moeite voor je te doen - je laat er namelijk mee zien dat je zelf ook moeite er voor neemt.
  • Zorg ervoor dat je topicstart voldoende relevante informatie bevat. Denk bijvoorbeeld aan het OS, service packs, wat je zelf veranderd hebt sinds de laatste wijziging, en meer van dat soort zaken. Ook een beschrijving van wat er nu precies wijzigd zou leuk zijn :)
Prober er verder voor te zorgen dat je de Frequently Asked Questions (FAQ) en de Policy die bovenaan het forum staan, altijd even doorleest - hier staan namelijk veel hints en tips in die veel algemene problemen kunnen oplossen. In de policy staat vaak nog een extra verduidelijking in van wat we van je verwachten.

Veel plezier op GoT :)