Toon posts:

softmodden AIW gelukt, maar???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij gelukt om de Hercules AIW te softmodden, maar als ik kijk bij smartgart dan staat de bus op AGP 4x en fast-write is diasabled, en als ik dit verander dan moet ik em opnieuw opstarten, maar dan verandert er niks. Zijn er meer mensen die dit ook hebben????

Verwijderd

Volgens mij moet je dat gewoon in je bios doen hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
dat denk ik niet, want als ik de gewone drivers installeer dan is er niks aan de hand

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Fast-write is een optie in het bios. Ik denk dat je het daar ook beter kan instellen ipv. software matig.

Maar ik vind je vraag nogal nutteloos voor een nieuw topic. Aangezien je het antwoord waarschijnlijk daar had kunnen vinden -> -= Radeon Topic - Deel 69 =-

[ Voor 47% gewijzigd door Kickasz op 23-11-2003 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat dan in de bios vinden

• Kickasz
  • Niet online
Gebruik je moederbord boekje eens. Daar moet het in staan. Kan namelijk niet zeggen waar het staat aangezien ik niet weet welk moederbord je hebt!

Geef eens meer specs. Welke Ati kaart heb je? Welke moederbord? Nieuwste bios drivers al gedownload? Windows al geupdate? etc.

Zonder deze info is het zeer moeilijk om je te helpen.

[ Voor 42% gewijzigd door Kickasz op 23-11-2003 14:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niks vinden in het boekje van het moederbord, maar het kan dus ook aan de driver liggen (catalyst 3.9)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een hercules 9800se all-in-wonder, mijn moederbord is een Chaintech 9cjs Zenith
Maar als het met de gewone drivers wel op AGP 8x kan, waarom dan niet met de gesoftmodde drivers.

• Kickasz
  • Niet online
Dus jij wilt alleen maar je Hercules kaart op 8x AGP laten draaien |:( . Als je eens wat verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat die optie ook in je bios is te vinden. Maar of je nou 4 of 8 x AGP hebt maakt bijna geen verschil. Dus als je met de softmod drivers 8 pipelines hebt zou ik die lekker blijven gebruiken. Is dit niet het geval zou ik de normale drivers maar gewoon weer installeren.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bovendien is het verschil tussen 4x AGP en 8x AGP niet heel erg merkbaar. Dat fastwrite uitstaat zou ik me niet eens zo druk om maken. Het geeft vaker instabiliteit dan voordeel.
En anders test het is uit met 3Dmark 2001/2003.

Verwijderd

Topicstarter, hier kunnen we weinig mee. Welke kaart? Welk moederbord? Welke chipset?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.