[XP] fastfat.sys*

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 19:59
Wat doet fastfat.sys??
Ik heb vanwege computerproblemen (zie topic) geheugen uit een andere computer gehaald en bij mij deed hij het wel maar het gaf geen oplossing voor mijn probleem.. stop ik dit geheugen terug en doet deze het niet meer in die computer.. system32\drivers\fastfat.sys beschadigd. Ik heb ook wel eens zo'n foutmeldig op mijn "kapotte" computer gehad

Verwijderd

Misschien het bestandje eens opzoeken op de WINDOWS cdrom, en weer eens terug zetten, of je kunt natuurlijk heel Windows misschien opnieuw installeren maar is wel een beetje onnozelig als het misschien ook anders kan

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik ken het probleem niet, wel staan er veel links in Google als je fastfat.sys als zoekgegeven intikt. Probleem schijnt dus vaker voor te komen.

Ik las o.a. dit"
Changing your memory down to one stick is the best option definitely, and if the errors continue, then take it out and try with the other stick on it's own.
Corrupt fastFAT.sys errors occur due to memory problems generally, either the RAM is faulty, or it is not seated properly.
Geheugen dus goed installeren... vastdrukken lijkt me.

[ Voor 61% gewijzigd door Guardian Angel op 23-11-2003 14:04 ]

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

josjos,

Eerst nog even welkom op GoT :)
Ik zie dat je ook een ander topic hebt lopen, maar ik wil je toch nog graag even wat hints meegeven voor op GoT :)

Op GoT hebben we een heleboel richtlijnen waaraan we graag zien dat je je houdt (je weet wel, diegene die je hebt gelezen toen je je registreerde :P ), maar de belangrijkste 3 zijn echter:
  • Kies een topictitel uit dat je probleem duidelijk omschrijft - dit is je visitekaartje naar de mensen die je topic lezen uiteindelijk op af komen
  • Voordat je een topic opent - probeer zelf eventjes wat, google eens, zoek eens op GoT, en vernoem de resultaten en oplossingen die je daar vind dan ook even in je post op GoT. Hiermee toon je namelijk aan dat je zelf er ook druk mee bezig bent, en dat is altijd wel een motivatie voor anderen om je ook dat extra stukje te helpen ;)
  • Besteed aandacht aan je topic start, noem alle relevante informatie op die je maar kan bedenken, Operating System, versie van servicepacks, het gene wat je laatst gedaan hebt. Zorg er verder voor dat je topic start er netjes uitziet - gebruik hoofdletters e.d. waar ze van pas komen, een extra witregel op de juiste plaats kan ook vaak geen kwaad.
Ik edit je topic titel nu even naar het OS waar ik *gok* dat het over gaat - mocht dat niet het geval zijn, laat het dan eventjes weten.

Verder wens ik je veel plezier op GoT!