Ik heb een grundig 3205 dvd speler aangesloten via een scart op een televisie, het volume vh geluid is redelijk zwak, ik moet de tv veel harder zetten om een redelijk geluidsniveau te krijgen, en uiteraard gaat dat ten koste van de kwaliteit: veel ruis. Waar kan dat aan liggen? Als ik een audio set op de audio uitgang aansluit van de dvd speler is het geluid wel goed.
Ik heb een grundig 3100 en ik heb eigenlijk wel hetzelfde probleem ja
Typisch Grundig ofzo?
(nouja, binnenkort toch maar over op de kiss
)
(nouja, binnenkort toch maar over op de kiss
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ow het ligt dus echt wel aan de dvd speler? That is wel balen, dan ga ik er even mee terug, want dit is niet om aan te horen.. dat geruis en gepiep word ik gek van. Of is dit een euvel bij meer dvd spelers via scart?BaRF schreef op 23 november 2003 @ 20:26:
Ik heb een grundig 3100 en ik heb eigenlijk wel hetzelfde probleem jaTypisch Grundig ofzo?
(nouja, binnenkort toch maar over op de kiss)
ik heb hem nu op de digitale uitgang aangesloten en dan is het geluid al wat aannemelijker, maar nog steeds niet perfect... kan nergens de bon meer 1-2-3 vinden, dus teruggaan wordt moeilijkBaRF schreef op 23 november 2003 @ 20:26:
Ik heb een grundig 3100 en ik heb eigenlijk wel hetzelfde probleem jaTypisch Grundig ofzo?
(nouja, binnenkort toch maar over op de kiss)