iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
ik zou op beide maar een virusscanner installeren
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Als je host networking aanzet, en je virus efficient via een netwerk pc's kan infecteren, dan kan dit inderdaad, maar als jij netjes je XP ge up to date houd en evt. een goede firewall ook voor je interne netwerk instelt (of nog beter, je virtuele 98 geen verbinding met je host toestaan maar enkele naar internet laat bridgen, mag het geen probleem opleveren.
En Jonga, ik zal met maar niet uitlaten over het "nut" van jou reactie...
En Jonga, ik zal met maar niet uitlaten over het "nut" van jou reactie...
Nee, het blijft in de 98 machine - natuurlijk zolang je niets deelt op de XP machine aangezien het anders gewoon via het netwerk gaat 
Zie dus Kippenijzer
Virussen zijn er zat op het internet, maar laten we hier maar geen sites oid neerzetten waar het is te vinden, er zijn iets te veel mensen die daar mee kunnen gaan ziejen
Hoe dan ook WOS --> Software Algemeen omdat het om VMWare gaat + titel afgemaakt
Zie dus Kippenijzer
Virussen zijn er zat op het internet, maar laten we hier maar geen sites oid neerzetten waar het is te vinden, er zijn iets te veel mensen die daar mee kunnen gaan ziejen
Hoe dan ook WOS --> Software Algemeen omdat het om VMWare gaat + titel afgemaakt
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-11-2003 11:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Dat ligt eraan.
Een virus dat zich via het netwerk verspreidt zal (waarschijnlijk) je host ook infecteren, een ander soort virus hoeft dat niet te doen.
Een virus dat zich via het netwerk verspreidt zal (waarschijnlijk) je host ook infecteren, een ander soort virus hoeft dat niet te doen.
Wat een nuttige reacties weer
(vooral de eerste)
In principe is het helemaal gescheiden van elkaar en een virus zal dus niet
zo maar even bij XP kunnen... Wel moet je uitkijken met netwerk bruggen,
als je die 98 bak dus een inet/netwerk verbinding geeft door de host heen,
ligt de kwetsbaarheid voor een aantal virussen alweer een heel eind hoger...
In principe is het helemaal gescheiden van elkaar en een virus zal dus niet
zo maar even bij XP kunnen... Wel moet je uitkijken met netwerk bruggen,
als je die 98 bak dus een inet/netwerk verbinding geeft door de host heen,
ligt de kwetsbaarheid voor een aantal virussen alweer een heel eind hoger...
Verwijderd
Op http://www.eicar.org kan je een testvirusje downloaden. Volgens mij kan die niet van die win98 naar die xp aangezien die VMWare als ik me niet vergis met een soort image werkt en je AV daar niet in gaat scannen.
Pagina: 1