Toon posts:

hercules 3d prophet 9800 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe videokaart ingebouwd .Een hercules 3d prophet 9800 pro . Ik had er een gforce fx 5200 hele vooruitgang dus . Nou zit ik met het volgende probleem als ik een spel speel enter the matrix of need for speed springt mijn beeldscherm uit na een kwartier ongeveer. Daar had ik met mijn fx 5200 nooit geen last van. IK heb de voeding ook vervangen heb nou een 360 w voeding erin zitten moet genoeg wezen. Ze schrijven 300w voor dus. systeem p4 2.66 msi moederbord 6701 windows xp :? :?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:24
heb je al een nieuwe installatie van windows gedaan? er zitten denk ik nog restjes van je detonators in je windows waardoor het in de soep loopt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Idd drivers goed verwijderen, maar een verse instalatie is niet nodig daarvoor. In de VB-Faq staan wat tooltjes die je ervoor kan gebruiken.

Test dan ook gelijk wawt verschillende drivers voor je R9800 :)

Verwijderd

Je hebt idd wat restjes zitten ja, en verse instalatie hoeft niet mag/kan wel. Download Detonator Destroyer @ FAQ: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Vervolgens download je gewoon nieuwste (of verschillende) drivers voor je videokaart. :)