Toon posts:

[mirc] Crashed regelmatig

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zo op mIRC en dan komt een gast die zegt doei en dan loopt mIRC vast.
Hij was dus geen OP o.i.d.

Er is dus duidelijk een bug in mIRC maar weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Verwijderd

Tja misschien een simpel antwoord maar de-installeer mIRC en installeer hem opnieuw....

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
nieuwste versie van mirc installeren (http://www.mirc.co.uk), want in de 6.0 tot 6.11 versies zit een bug die de client kan laten crashen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mitch op 23-11-2003 11:05 . Reden: versie edit ]

Verwijderd

Topicstarter
Mitch schreef op 23 november 2003 @ 11:04:
nieuwste versie van mirc installeren (http://www.mirc.co.uk), want in de 6.0 tot 6.11 versies zit een bug die de client kan laten crashen.
TNX ik had dat al gedaan maar tot nu werkt het _/-\o_

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:11:
[...]

TNX ik had dat al gedaan maar tot nu werkt het _/-\o_
voor alle zekerheid kan je ook DCC-ignore aanzetten :) (de exploit _zou_ er natuurlijk niet meer in moeten zitten, maar als je het toch niet gebruikt kan je het ook uitzetten. verder kan je ook kijken of iemand je probeert te crashen door even naar de link van courvoisier te kijken)

[ Voor 34% gewijzigd door G33rt op 23-11-2003 12:39 ]

Verwijderd

er zijn legio scripts en progs die mirc onderuit kunnen schoppen... kijk op www.mircscripts.com om een script met bescherming op te zoeken..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik edit je topic titel eventjes zodat het een wat zinvollere invulling heeft :) (was: mirc kick).

Probeer in voortaan voordat je een topic opent even rustig rond te zoeken - dit soort dingen zijn vrij bekend op het moment. Vergeet ook niet als je een topic opent altijd zo veel mogelijk relevante informatie te geven. Zo geef je bijvoorbeeld niet aan wat er nu precies gebeurd - een betere omschrijving zou geen kwaad kunnen.

Ook zou het geen kwaad kunnen de versie van mIRC eens te vertellen, en eventueel alle andere dingen die je maar kan bedenken.
Pagina: 1