En WAAROM zoek je die drivers?
Waar heb je ZELF al gezocht?
Zo'n apparaat werkt normaal gesproken gewoon zonder drivers hoor...
Waar heb je ZELF al gezocht?
Zo'n apparaat werkt normaal gesproken gewoon zonder drivers hoor...
Heeft wel drivers nodig hoor! Ik heb hem zelf ook en je kan hem neit direct gebruiken om DVD te branden onder XP, ik gebruik Nero 6 en dat werkt prima!
Maarruh Nero 6 is toch geen driver, maar een programma of zie ik dat verkeerd ?jjbstolk schreef op 23 november 2003 @ 13:19:
Heeft wel drivers nodig hoor! Ik heb hem zelf ook en je kan hem neit direct gebruiken om DVD te branden onder XP, ik gebruik Nero 6 en dat werkt prima!
[edit]
PS: Welk programma gebruikt de TS om te branden dat de brander blijkbaar niet herkent?
[ Voor 14% gewijzigd door djeejdjeej op 23-11-2003 13:31 ]
En jij vindt Nero 6 dus min of meer een driver?jjbstolk schreef op 23 november 2003 @ 13:19:
Tsja, in Windows 98 kun je zeker niet zonder software een CD branden, da's waar!
In Windows XP kan dat wel, maar het zou idd best kunnen dat de nieuwere branders nog niet standaard ondersteund worden..
Er bestaat wel zoiets als een ASPI driver, die kun je updaten, maar of dat je problemen oplost...
NEC 1300A DVD BRANDER Driver voor Win98
Crosspost.
En hierbij ook het verzoek om voordat je een topic opent eerst zelf het een en ander uit te zoeken, dit is geen manier op een topic te starten
Crosspost.
En hierbij ook het verzoek om voordat je een topic opent eerst zelf het een en ander uit te zoeken, dit is geen manier op een topic te starten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()