| Hot Or Not! |
| Wel hello! Dit topic is opgezet om iedereen's mening te peilen over games die of nét uit zijn of games die op stapel staan. Origineel heb ik het idee uit de Power Unlimited (die doen er elke maand vier, daar is ook het voorbeeldje van). Wat is de bedoeling? Nou, je kiest een game uit die je leuk vind en voegt de volgende informatie erbij toe: ___________________________________________________________________________ Wat? The Lord Of The Rings: The Battle For Middle Earth Wie? Electronic Arts Waarop? PC Wanneer? Zomer 2004 Hot? Omdat alles wat ook maar iets met LOTR te maken heeft momenteel goud is. Ten tweede omdat de mannen van Command & Conquer er aan werken en ook omdat we al weten dat deze LOTR-RTS langer dan twaalf uur speelbaar is. Not? LOTR en strategie, kan dat? Vivendi verneukte de RPG-variant al behoorlijk. De helden van LORT zijn met z'n zessen, zevenen maximaal. En je hebt toch grote legers en units nodig bij een RTS? ![]() ![]() ![]() ___________________________________________________________________________ Dit is dus te bedoeling. Het beste zou zijn als jullie allemaal met tabellen zouden werken, zodat de Hot or Not's makkelijk te onderscheiden zijn van de reacties die mensen geven op andere Hot or Not's Post dus nu zo snel mogelijk jouw Hot or Not, of de mening op die van anderen ___________________________________________________________________________ Hieronder een goed uitgebouwde mening (door IceStorm): Lotr: The Battle For Middle-Earth Naar mijn idee wordt dit een 'not'. Tot nu toe is elke LoTR game een absolute teleurstelling qua gameplay imho. De graphics gaan wel snor zitten maar ik ben bang dat het gewoon een RTS wordt waar het LoTR etiket opgeplakt wordt en voor de rest echt niks er mee te maken heeft. Dat de mannen van C&C er aan werken vind ik niet echt een voordeel. Generals in LoTR style lijkt me gewoon niet echt geslaagd. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op het LoTR-epos en alle dingen er om heen maar ik ben gewoon bang dat het niks gaat worden vanwege de hype-factor en tijdsdruk. Conclusie voor mij: NOT UT 2004 Duidelijk hot imho Mijn conclusie: HOT (assault _/-o_) ___________________________________________________________________________ |
[ Voor 187% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 11:28 ]