Hot or Not

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Hot Or Not!
Wel hello! Dit topic is opgezet om iedereen's mening te peilen over games die of nét uit zijn of games die op stapel staan. Origineel heb ik het idee uit de Power Unlimited (die doen er elke maand vier, daar is ook het voorbeeldje van). Wat is de bedoeling? Nou, je kiest een game uit die je leuk vind en voegt de volgende informatie erbij toe:

Wat? The Lord Of The Rings: The Battle For Middle Earth
Wie? Electronic Arts
Waarop? PC
Wanneer? Zomer 2004
Hot? Omdat alles wat ook maar iets met LOTR te maken heeft momenteel goud is. Ten tweede omdat de mannen van Command & Conquer er aan werken en ook omdat we al weten dat deze LOTR-RTS langer dan twaalf uur speelbaar is.
Not? LOTR en strategie, kan dat? Vivendi verneukte de RPG-variant al behoorlijk. De helden van LORT zijn met z'n zessen, zevenen maximaal. En je hebt toch grote legers en units nodig bij een RTS?
Afbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12178/ss10_200x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12178/ss2_200x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12178/ss11_200x150.jpg

Dit is dus te bedoeling. Het beste zou zijn als jullie allemaal met tabellen zouden werken, zodat de Hot or Not's makkelijk te onderscheiden zijn van de reacties die mensen geven op andere Hot or Not's :), daarom hier een handig paginaatje!. Voor een voorbeeldje hiervan zie de volgende post :)

Post dus nu zo snel mogelijk jouw Hot or Not, of de mening op die van anderen :), let wel even op alstublieft. Ik zou het topic graag voor modem mensen toegankelijk houden, als je screenshots plaats, thumbnail ze naar max 200x150. Zo blijft de lay-out goed, kunnen modemgebruikers het topic bekijken en kunnen de mensen die het plaatje groter willen zien heel simpel erop klikken :). In elk geval veel plezier, en ik zal zo spoedig mogelijk nog een Hot or Not erbij plaatsen :Y)!

Hieronder een goed uitgebouwde mening (door IceStorm):
Lotr: The Battle For Middle-Earth
Naar mijn idee wordt dit een 'not'. Tot nu toe is elke LoTR game een absolute teleurstelling qua gameplay imho. De graphics gaan wel snor zitten maar ik ben bang dat het gewoon een RTS wordt waar het LoTR etiket opgeplakt wordt en voor de rest echt niks er mee te maken heeft.
Dat de mannen van C&C er aan werken vind ik niet echt een voordeel. Generals in LoTR style lijkt me gewoon niet echt geslaagd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op het LoTR-epos en alle dingen er om heen maar ik ben gewoon bang dat het niks gaat worden vanwege de hype-factor en tijdsdruk.
Conclusie voor mij: NOT :'(

UT 2004
Duidelijk hot imho :D UT 2004 is gewoon een 'uitbouw' van 2003 en die vond ik prima geslaagd. De graphics en gameplay zijn gewoon in orde zeker met de toevoeging van mijn favoriete UT Classic mode: Assault! De toevoeging van voertuigen lijkt me geen bedreiging hoewel het van mij niet had gehoeven. Maar zeker omdat er genoeg levels komen waarin geen voertuigen komen heb ik er vertrouwen in dat het een 'goede' game niet in de weg gaat staan.
Mijn conclusie: HOT (assault _/-o_)

[ Voor 187% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 11:28 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• X-G
Unreal Tournament 2004

Wie? Epic Games
Waarop? PC
Wanneer? Kerst 2003/ Q1 2004
Hot? Nou, heel simpel, het is Unreal Tournament. UT Classic is een van de meest gespeelde games op deze aardkloot en de mening van veel (p)reviews is dat het helemaal geen slechte game is! Vooral omdat Assault terug is beter dan ooit en de nieuwe multiplayer mode OnSlaught schijnt erg vetjes te zijn. Ook voor de prijs zou je het niet hoeven te laten, een richtprijs van € 39,99 voor 5 cd's is zeer zeker niet slecht!
Not? Voertuigen? In Unreal Tournament? Dat kan toch niet? Rond rijden in voertuigen dat is iets voor Halo ja, maar in de supersnelle gameplay van UT? En het schijnt dat het gewoon een 'geupgrade' versie van 2003 is, dus is dit wel je hard verdiende centjes waard?
Afbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12390/ss1_200x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12390/ss10_200x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dailyrush.dk/associated/story/12390/ss7_200x150.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 10:57 ]

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Netjes overgetypt uit de PU hoor.
Anders bedenk je zelf wat. :Z

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
mwa, ziet er mooi uit, maar het is gebleke dat de gameplay wat minder is en dat het niet zo leuk is

daarom hier een handig paginaatje!. Voor een voorbeeldje hiervan zie de volgende post die site fgeeft gewoon de source weer :S

[ Voor 41% gewijzigd door darkdesign op 23-11-2003 11:06 ]

• X-G
NoTimeToPlay schreef op 23 november 2003 @ 11:01:
Netjes overgetypt uit de PU hoor.
Anders bedenk je zelf wat. :Z
Ja, srry, kon ff geen goede bedenken :p... UT 2004 is wel van eigen hand, ik heb het al gefixt, lees eerste post nog maar eens door ;)

[ Voor 12% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 11:10 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

PU :P

Maar ik vind het wel leuk om meningen te geven dus ik ga aan de slag.

Lotr: The Battle For Middle-Earth
Naar mijn idee wordt dit een 'not'. Tot nu toe is elke LoTR game een absolute teleurstelling qua gameplay imho. De graphics gaan wel snor zitten maar ik ben bang dat het gewoon een RTS wordt waar het LoTR etiket opgeplakt wordt en voor de rest echt niks er mee te maken heeft.
Dat de mannen van C&C er aan werken vind ik niet echt een voordeel. Generals in LoTR style lijkt me gewoon niet echt geslaagd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op het LoTR-epos en alle dingen er om heen maar ik ben gewoon bang dat het niks gaat worden vanwege de hype-factor en tijdsdruk.
Conclusie voor mij: NOT :'(

UT 2004
Duidelijk hot imho :D UT 2004 is gewoon een 'uitbouw' van 2003 en die vond ik prima geslaagd. De graphics en gameplay zijn gewoon in orde zeker met de toevoeging van mijn favoriete UT Classic mode: Assault! De toevoeging van voertuigen lijkt me geen bedreiging hoewel het van mij niet had gehoeven. Maar zeker omdat er genoeg levels komen waarin geen voertuigen komen heb ik er vertrouwen in dat het een 'goede' game niet in de weg gaat staan.
Mijn conclusie: HOT (assault _/-\o_)

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Je moet van manen even mannen maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Freek op 23-11-2003 11:17 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
UT 2004
Ik neem aan dat deze weer eens niet hot zal zijn. Ik vond 2003 ook al tegenvallen, veel zwaarder voor de pc en voegde niet echt iets toe aan de echte UT :)

Worden hier ook andere dingen behalve spelletjes besproken :?

• X-G
courvoisier schreef op 23 november 2003 @ 11:17:
UT 2004
Ik neem aan dat deze weer eens niet hot zal zijn. Ik vond 2003 ook al tegenvallen, veel zwaarder voor de pc en voegde niet echt iets toe aan de echte UT :)

Worden hier ook andere dingen behalve spelletjes besproken :?
Het heet niet voor niks Spielery - Games & Discussies :p, maar je kunt ook Consoles en (Game)Telefoons bespreken als je wilt ;)
thacow schreef op 23 november 2003 @ 11:17:
Je moet van manen even mannen maken :)
Thnx... manen :p...

[ Voor 60% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 11:22 ]

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
X-G: Wat je zegt over BFME klopt niet; je zegt dat je maximaal met 6 á 7 mensen kunt spelen, maar kijk eens naar de screens en je ziet al dat het niet klopt ;) Je zult maximaal 500 eenheden kunnen besturen =]

Oja, mijn mening over dit spel:
Hot, niet elk LOTR spel hoeft per definitie een mislukking te zijn.
Dat de C&C mensen eraan werken vind ik alleen maar een voordeel, zij hebben tenslotte al ervaring met RTS games, de C&C Generals engine (die nog wat verbeterd is) levert goede graphics en bovendien kun je tot 500 eenheden besturen. Er is erg veel variatie qua eenheden in dit spel, gaande van Frodo en soldaten van Gondor tot trollen en Nazgûl.
Ik denk dat dit een topper gaat worden...

[ Voor 55% gewijzigd door Thanatos op 23-11-2003 11:43 ]

• IceStorm

IceStorm

Thanatos schreef op 23 november 2003 @ 11:38:
X-G: Wat je zegt over BFME klopt niet; je zegt dat je maximaal met 6 á 7 mensen kunt spelen, maar kijk eens naar de screens en je ziet al dat het niet klopt ;) Je zult maximaal 500 eenheden kunnen besturen =]
Uiteraard, maar je kunt nooit 25 Gandalfs bouwen en daar gaat het om. LoTR gaat om individuen en niet om hele legers ;).

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:13
IceStorm schreef op 23 november 2003 @ 11:42:
[...]

Uiteraard, maar je kunt nooit 25 Gandalfs bouwen en daar gaat het om. LoTR gaat om individuen en niet om hele legers ;).
Gaat het nooit om hele legers? Heb jij uberhaupt wel eens de films gekeken? Laat staan de boeken gelezen? :?

• Thanatos
IceStorm schreef op 23 november 2003 @ 11:42:
[...]

Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, het gaat ook om legers, denk maar aan de bestorming door de Ents op Isengard en de aanval op die ene stad (waarvan ik de naam ff niet meer weet ;) ) Ook in deel 3 ligt een hoge prioriteit bij meer eenheden dan de Fellowship alleen (denk ik).
Maar ik snap wat je bedoelt :)

• X-G
Ik denk dat bij LOTR die characters als een soort 'titans' of 'gods' werken.. het leger luistert naar hun omdat men in hun gelooft ofzo iets :p...

• Thanatos
X-G schreef op 23 november 2003 @ 12:06:
Ik denk dat bij LOTR die characters als een soort 'titans' of 'gods' werken.. het leger luistert naar hun omdat men in hun gelooft ofzo iets :p...
Ja, zegmaar een soort 'Heroes' :)
Overigens worden alle stemmen ingesproken door de acteurs die ook in de films spelen, en worden alle locaties smaen met WETA gemaakt... (WETA is ook verantwoordelijk voor de special effects in de films)
Bron: PCGamePlay ;)

Ik kijk echt uit naar dit spel! Hopelijk wordt het niet te kort...

[ Voor 11% gewijzigd door Thanatos op 23-11-2003 12:12 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:52
misschien ook een id om misschien linkjes naar de sites van de spellen te mekan? dat zorgt voor wat minder zoek tijd voor de luie tweaker

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• X-G
Zoals jij? :p Als je ene plaatst, kun je dat idd doen ja... ik zal ff zoeken voor je :)

• IceStorm

IceStorm

Charly schreef op 23 november 2003 @ 11:45:
Gaat het nooit om hele legers? Heb jij uberhaupt wel eens de films gekeken? Laat staan de boeken gelezen? :?
Ik heb de boeken 5x gelezen dus ja ik ken het verhaal. Waar denk je dat de signature vandaan komt?

De legers die er in voor komen zijn leuk maar zijn niet anders dan een standaard leger uit een RTS. LoTR is leuk door de individuen en ik ben bang dat ik dat ga missen.
Ik vind het 'hero' principe gaan gebruiken gewoon lam (als idee) maar dat zullen we moeten afwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door IceStorm op 23-11-2003 18:01 ]

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44
Dark Age of Camelot - Trials of Atlantis (European)

Wie? Mythic Entertainment
Waarop? PC
Wanneer? Q1 2004
Hot? Betere graphics zoals in iedere expansion. Daarnaast coole master levels en onderwater wereld. Heel veel quests.
Not? Unbalanced de game nog meer. Het word ook steeds moeilijker om het nog balanced te maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.darkageofcamelot.com/screenshots/sm_ss13.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.darkageofcamelot.com/screenshots/sm_ss15.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.darkageofcamelot.com/screenshots/sm_ss5.jpg

• X-G
DutchCommando schreef op 23 november 2003 @ 18:20:
Wie? Mythic Entertainment
Waarop? PC
Wanneer? Q1 2004
Hot? Betere graphics zoals in iedere expansion. Daarnaast coole master levels en onderwater wereld. Heel veel quests.
Not? Unbalanced de game nog meer. Het word ook steeds moeilijker om het nog balanced te maken.
Ik speel die games niet veel, maareh, 't schijnt wel steeds vaker een probleem te zijn hé? Het goed balancen van een game?

[ Voor 4% gewijzigd door X-G op 23-11-2003 18:35 ]

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

X-G mag ik je lay-out gebruiken voor mijn topic ? Ik kan dat zelf niet zo mooi. [rml][ PC] The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth[/rml]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• X-G
UniCornBot, sure.... ik heb hem ook van een ander :p

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

X-G schreef op 23 november 2003 @ 18:53:
UniCornBot, sure.... ik heb hem ook van een ander :p
Dat is mooi

Ik zie dat je ook een Limbo bent :Y)

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44
X-G schreef op 23 november 2003 @ 18:31:
[...]

Ik speel die games niet veel, maareh, 't schijnt wel steeds vaker een probleem te zijn hé? Het goed balancen van een game?
Je speelt ze of je speelt ze niet, ik kan me niet voorstellen dat je bijna continue betaald voor een MMORPG en hem zelden speelt ;). Het is niet altijd unbalanced maar vaak wel inderdaad, dit komt omdat alles zo uitgebreid is en er bij iedere add-on weer 1000 dingen bij komen.

• X-G
UNICRONBOT schreef op 23 november 2003 @ 22:00:
[...]

Dat is mooi

Ik zie dat je ook een Limbo bent :Y)
Jup :)

• X-G
Hier een nieuwe Hot/Not van mij ;) Discuss er maar op los!

Half Life 2

Wie? Valve
Waarop? PC
Wanneer? Ja...
Hot? Half Life was het best verkopende spel ooit, met weet ik hoeveel game of the year awards e.d.! Ook de preview van HL2 die we gezien hebben gekregen loog er niet om. Die Graphics en hoe alles in de game op jouw handelingen reageerde... in een woord? WoW!
Not? Het hele verhaal van de Anonymous Leaker stinkt.. het komt ze allemaal een beetje te toevallig uit? Hebben ze misschien toch nog problemen en is de game daarom alweer verder uitgestelt.. ze hadden 30 september beloofd...

Kan ff geen plaatjes vinden op formaat 200x150

[ Voor 12% gewijzigd door X-G op 27-11-2003 11:04 ]

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

X-G> Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is The Sims het best verkochte spel ooit, en niet Halflife :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 21:05
misschien, maar ik denk dat half-life als nog meer awards heeft :)

• X-G
DarkX schreef op 27 november 2003 @ 11:12:
X-G> Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is The Sims het best verkochte spel ooit, en niet Halflife :)
The Sims is een massaspel, het op patience na populairste spel ooit idd, maar dat is alleen omdat Maxis het zo uitmelkt met inmiddles 8 add-ons :/

Half-Life is voor het genre FPS (en vele anderen ;) ) het meest verkochte spel ooit en ook het spel met de meeste awards ooit (als ik het goed heb).

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Jeh, dat je The Sims een kutspel vind is geen rede om het ongeldig te verklaren als meest verkochte spel :P

Maar Halflife is niet in andere genres het meestverkochte hoor? Hoe kan dat nou, het is alleen maar een fps :) Mgoe, uiteindelijk boeit het me verder niet of iets meest verkocht is of niet, meeste meestverkochte spellen boeien me niet zo. Ja, daar hoort halflife bij ja. :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

IceStorm schreef op 23 november 2003 @ 18:00:
[...]

Ik heb de boeken 5x gelezen dus ja ik ken het verhaal. Waar denk je dat de signature vandaan komt?

De legers die er in voor komen zijn leuk maar zijn niet anders dan een standaard leger uit een RTS. LoTR is leuk door de individuen en ik ben bang dat ik dat ga missen.
Ik vind het 'hero' principe gaan gebruiken gewoon lam (als idee) maar dat zullen we moeten afwachten.
Je kan Heroes wel degelijk verwerken in een RTS game, zie Warcraft 3, prachtige story-line waar ook de individuele heroes goed uitgewerkt worden _/-\o_ Persoonlijk had ik dan ook liever Blizzard eraan gezien, maarja dan moet je weer wachten tot 2008 8)7
Verder ben ik niet zo'n fan van de mannen van Generals, IMHO is dat een van de meest overschatte games van de laatste paar jaar.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-11 13:37

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 16:11:
[...]
Je kan Heroes wel degelijk verwerken in een RTS game, zie Warcraft 3, prachtige story-line waar ook de individuele heroes goed uitgewerkt worden _/-\o_ Persoonlijk had ik dan ook liever Blizzard eraan gezien, maarja dan moet je weer wachten tot 2008 8)7
Verder ben ik niet zo'n fan van de mannen van Generals, IMHO is dat een van de meest overschatte games van de laatste paar jaar.
Dit is vrij persoonlijk. Misschien vind jij het niet goed, maar er zijn genoeg andere mensen (zoals ik) die juist C&C serie lekker vinden en de RTS van blizzard wat minder vinden. En overschat is ook zon groot woord. Je beoordeeld het op je iegen manier, dus als jij iemand anders zn mening hoort en hij vind het goed kan hetoverschat klinken :)
Maja eindeloze discussie van 2 totaal verschillende spellen zoals er nog vele anderen bestaan :Y)

Verwijderd

aapelite schreef op 29 november 2003 @ 11:08:
[...]

Dit is vrij persoonlijk. Misschien vind jij het niet goed, maar er zijn genoeg andere mensen (zoals ik) die juist C&C serie lekker vinden en de RTS van blizzard wat minder vinden. En overschat is ook zon groot woord. Je beoordeeld het op je iegen manier, dus als jij iemand anders zn mening hoort en hij vind het goed kan hetoverschat klinken :)
Maja eindeloze discussie van 2 totaal verschillende spellen zoals er nog vele anderen bestaan :Y)
Tja dat is inderdaad een kwestie van smaak, maar ik vind niet dat Generals nog iets met C&C te maken had behalve het voorvoegsel. De lekkere, vertrouwde C&C interface: weg. Het neerplempen van gebouwen: weg, vervangen door bouwen met bulldozers. Je kan geen muren bouwen. En er zijn nog talrijke kleine dingetjes maar goed, of je dit verbeteringen vindt of verslechteringen, is ook maar een kwestie van smaak. Feit is dat het geen C&C stijl is :)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

X-G schreef op 28 november 2003 @ 15:56:
[...]

The Sims is een massaspel, het op patience na populairste spel ooit idd, maar dat is alleen omdat Maxis het zo uitmelkt met inmiddles 8 add-ons :/

Half-Life is voor het genre FPS (en vele anderen ;) ) het meest verkochte spel ooit en ook het spel met de meeste awards ooit (als ik het goed heb).
offtopic:
't zijn er 6 ipv 8 uitbreidingen ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• X-G
Blade_V schreef op 29 november 2003 @ 11:55:
[...]

offtopic:
't zijn er 6 ipv 8 uitbreidingen ;)
Je hebt ook nog een Deluxe en een Double Deluxe edition (kwam ik ook pas met de nieuwe Fancy achter. (Ja, mijn zus krijgt hem, staat alleen intressante info in (SOMS).

[ Voor 12% gewijzigd door X-G op 01-12-2003 09:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 11:17:
[...]
Tja dat is inderdaad een kwestie van smaak, maar ik vind niet dat Generals nog iets met C&C te maken had behalve het voorvoegsel. De lekkere, vertrouwde C&C interface: weg. Het neerplempen van gebouwen: weg, vervangen door bouwen met bulldozers. Je kan geen muren bouwen. En er zijn nog talrijke kleine dingetjes maar goed, of je dit verbeteringen vindt of verslechteringen, is ook maar een kwestie van smaak. Feit is dat het geen C&C stijl is :)
Je noemt nu wel alle verschillen op maar je negeert alle overeenkomsten. Zo kan ik het ook wel. Eerst moet je jezelf afvragen "wat maakt een c&c game?". Ten eerste moet het over oorlog gaan met de bijbehorende units als tanks, infantry, je moet een topdown view hebben, je moet je basis in delen opbouwen, tenminste 2 verschillende countries hebben, je leger in groepen kunnen indelen, een deel van het scherm voor interface reserveren.

Al die dingen zitten in elke c&c en ook in generals. Sommige dingen hebben ze verbeterd maar over het algemeen zijn de games praktisch gelijk. Ik begreep ook meteen hoe alles in generals werkte want dat was ik gewend van oudere c&c games.

Die details die jij opnoemt maken voor mij geen c&c game. Dat is echt mierenneuken.

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

UT 2004
Ik neem aan dat deze weer eens niet hot zal zijn. Ik vond 2003 ook al tegenvallen, veel zwaarder voor de pc en voegde niet echt iets toe aan de echte UT
Precies mijn mening. Ik heb hier een versie in de kast staan. 4 keer gespeeld oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• X-G
Ik speel UT 2003 wel regelmatig, maar UT Classic meer....

Pagina: 1