Ik heb nu een mooie Grafisch LCD 240*64 schermpje..
Hij was al voor gesoldeert
dus dat was mooi alleen nu heb ik hem aangesloten en ja hij gaat aan. Scherm wordt heel erg donker dus contrast naar benenden gedaan en dat ging allemaal perfect.
Na tijdje zoeken op het net vond ik een mooi programmatje wat mijn controller kon aansturen "PowerLCD".
Dus ik aan de slag LCD aan gesloten. LPT 1 in de bios op EPP gezet wat mij werd aangeraden.
Nouw ik kom in windows xp aan start powerLCD.. nee gebeurt niks. Ik test LCD knopje aan gedrukt maar niks. Contrast hoger/lager gedaan maar wat zinvols kwam er niet op.
Ik schema er bij gepakt en na gekeken en alles was goed aangesloten
.
Iemand een idee wat het kan zijn?? Ik heb nu echt van alles geprobeert maar krijg hem niet aan de praat.
Er zit een T6963c controller op va toshiba.
Hij was al voor gesoldeert
Na tijdje zoeken op het net vond ik een mooi programmatje wat mijn controller kon aansturen "PowerLCD".
Dus ik aan de slag LCD aan gesloten. LPT 1 in de bios op EPP gezet wat mij werd aangeraden.
Nouw ik kom in windows xp aan start powerLCD.. nee gebeurt niks. Ik test LCD knopje aan gedrukt maar niks. Contrast hoger/lager gedaan maar wat zinvols kwam er niet op.
Ik schema er bij gepakt en na gekeken en alles was goed aangesloten
Iemand een idee wat het kan zijn?? Ik heb nu echt van alles geprobeert maar krijg hem niet aan de praat.
Er zit een T6963c controller op va toshiba.