• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik dacht dat Philips na de "Diga" de moed al had opgegeven op de GSM markt.

Maar tot mijn verbazing staat hetvolgende model op 1 op www.nieuwemobiel.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Philips_535.jpg

Het toestel ziet er wat frappant uit, maar heeft flinke specs:

98x44x18mm
85gr
standbytijd 380 uur
beltijd 270 minuten

alarmklok, bedieningstoets, camera, dual band, dynamisch geheugen, E-mail, EMS, games, geïntegreerde antenne, GPRS, handsfree functie, image viewer, infrarood, kalender, kleuren beeldscherm, MMS, modem, polyfonische ringtones, radio, ringtone composer, T9, trilfunctie, verwisselbare covers, voice command, voice dailing, voice memo, wallpapers, WAP,

65536 Kleuren kleurenscherm, 5-richtings bedieningstoets, Geïntegreerde digitale camera met 4x zoom, effecten en nachtmodus, 10 seconden zelfontspanner, Foto album, Foto telefoonboek, Email (POP3, SMTP), Stereo FM-radio, Melody editor, 2 MB dynamisch geheugen, Wallpapers in kleur, Alarmklok, Kalendernotities

Heeft er iemand ervaring met dit ding?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 18:59

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Qua uiterlijk en specificaties lijkt hij wel verdomd veel op de SonyEricsson T630
(of andersom natuurlijk)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

ziet er erg mooi uit, vooral lekker groot scherm, maar ff in winkel kijken hoeduur hij gaat worden en hoe hij in de hand ligt :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:28
Ginz schreef op 23 november 2003 @ 03:44:
Qua uiterlijk en specificaties lijkt hij wel verdomd veel op de SonyEricsson T630
(of andersom natuurlijk)
Zo te zien heeft hij een betere camera(640x480), meer geheugen, Fm-radio, handsfree functie maar geen blue-tooth.

Hier meer info:
(BTW het is een vertaling, dus het engels is wat brak)
hier
Hier nog twee kiekjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.famhageraats.demon.nl/philips_535_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.famhageraats.demon.nl/philips_535_2.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door waslijn op 23-11-2003 19:29 . Reden: url afbraak ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Jammer dat het design weer zo suf Philips is... Gelukkig deze keer wel stukken beter dan die lelijke diga modellen!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Suf design of niet, het is wel een toestel met een indrukwekkende lijst aan specificaties! En aangezien de Philips modellen meestal relatief goedkoop zijn, kan dit dus een heel interessant toestel zijn. Alleen het gemis van bluetooth en het beperkte geheugen vind ik jammer.

Overigens staat dit model nog niet op de Philips site...

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51
Suf philips design? De vorige modellen wel (Savy, brrr), maar deze vind ik opzich heel zo lelijk nog niet. Lijkt op de SE T610 iig.

Wat wel jammer is, is dat het een philips is :P Philips heeft gewoon nog geen naam op de GSMmarkt, wat voor mij dan sowieso al een reden is om hem niet te kopen. Het vorige model, de 835 dacht ik, had ook zeer behoorlijjke specs, niet duur, maar werd echt niet veel verkocht. Ik denk dat een beetje slimme marketing geen kwaad kan, want volgens mij is er met het toestel weinig mis :)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:07
Philips heeft het fabriceren van gsm's nooit opgegeven. Ze blijven er alleen slecht in :(

Net zoals alle voorgaande modellen zal ook bij deze de gebruikersinterface wel weer volkomen onlogisch en misschien zelfs buggy zijn.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De specs zien er erg leuk uit, maar ik vind het design ronduit lelijk (lees: "Niet mijn smaak"), en idd mijn vertrouwen in Philips + GSM is niet erg groot. Ben benieuwd of hij het goed gaat doen in de verkoop, ik vrees voor onze Eindhovenaren van niet.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14
cryforhelp schreef op 23 november 2003 @ 17:39:
Philips heeft het fabriceren van gsm's nooit opgegeven
jawel....

alle Philips telefoons worden gemaakt door een derde party, net zoals de ST55 van Siemens. Zit alleen het stikkertje en goedkeurig van Philips op meer niet.

no comment

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 14:02
Inderdaad een sterke rip-off van de T630 en de logische opvolger van de Philips 530. Deze heb ik ook in mijn bezit gehad (de 530) en beviel mij ook wel, op de dode pixels na.

Dat probleem is blijkbaar nog niet opgelost in deze telefoon, kijk maar eens naar de rode punten aan de rechterkant van het scherm!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.famhageraats.demon.nl/philips_535_2.jpg

Valt me weer tegen van Philips, ben benieuw of ze in deze telefoon de vlag van nederland goed hebben, sukkels :+

Ook bluetooth ontbreekt, wat voor mij een pre is (nu een T610 in bezit...)

Verwijderd

Waarom oh waarom laten ze bluetooth uit een dergelijke telefoon?? Ik snap het niet, het is zo een groot voordeel als een toestel bluetooth heeft. Die camera is veel minder interessant dan bluetooth, in mijn optiek dan. Tevens is de uitwisseling dmv bluetooth velen malen makkelijker, en je kunt fijn spelletjes tegen elkaar spelen als je je verveelt onder een oersaaie college bijv.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Identiek aan de Philips 530, maar dan met camera.

Nieuwe Philips GSM: 530/

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/philips_530_005

Erg nette telefoon, met gunstige prijs voor de functies.
Ik heb 'm zelf ook, gehaald bij de Kijkshop voor € 135.
(Eigenlijk voor € 149 met € 15 Orange-prepaidtegoed, maar wel simlockvrij.)

Zelf heb ik geen last van 'dode' pixels. Sowieso zijn deze bij de meeste mensen die hier last van hebben niet permanent. Ze verdwijnen bij reboot, of bijv als er iets anders op het scherm komt te staan.

Overigens is de T630 eerder een 535-ripoff dan andersom.
De 535 is qua uiterlijk een directe afgeleide van de 530, en die was al veel eerder aangekondigd dan de T630.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Rickbv schreef op 23 november 2003 @ 17:38:
Wat wel jammer is, is dat het een philips is :P Philips heeft gewoon nog geen naam op de GSMmarkt
Het ironische is dat Philips componenten produceert die door alle GSM fabrikanten gebruikt worden, dus in principe hebben ze een hele grote naam ;) Het is wel zo dat Philips GSM's niet meer zelf produceert. Voor zover ik weet wordt de produktie uitbesteed aan derden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

beetje slimme marketing geen kwaad kan
Qua marketing gaat het wel goed, kijk hier

Op 13 Dec in de Powerzone wordt de gsm ook gepromoot, lees op deze site.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51
Ik bedoel natuurlijk dat de kant-en-klare Philips telefoontjes (en of dat nou wel of niet gefrabriceerd is door Philips maakt niet uit) gewoon niet goed in de markt liggen. Een serieuze beller zal nooit een telefoon met kleurenscherm, camera en BeDJ-troep kopen, dus dan blijven de jongeren trendgasten over. En die hebben niet zo iets: "Laat ik eens lekker met m'n vet coole Philips gaan pimpen". Daarom lijkt het mij wel zo slim om dáár wat aan te gaan doen.

[edit]
Leuk die Ibiza-promotie, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Met 2 feestjes red je het niet denk ik ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rickbv op 24-11-2003 15:16 ]

Verwijderd

Dat eiland is wel het meest bezochte jongere feest plek te wereld, en er komen mensen uit bijna alle moderne landen.

Dat ze in nederland nu niet zo veel promotie maken, dat begrijp ik wel.
Veelste weinig mensen, en de markt is verzadigd.

THINK GLOBAL

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ook op Mobile-review.com staat er inmiddels een review van, die best positief is.
Pagina: 1