Toon posts:

Midnight Club 2 zwabbert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Prachtig spel, MC2. Probleem is alleen dat het lijkt alsof deze game géén deadzone heeft. Zoals je weet is het calibreren van een joystick in Windows een hele heisa en blijft het kruisje dat aangeeft hoe de joystick gecalibreerd is altijd een beetje bibberen. Dat bibberen resulteert bij MC2 in naar rechts trekken, af en toe, met schokjes.
Als ik hem dan met opzet 'scheef' ga calibreren, krijg ik hem zo gek dat hij in een bochtje naar links gaat, òf met schokjes naar rechts... maar hij blijft voor geen meter gecentreerd.
Dus, de vraag: Is het mogelijk om bij MC2 (desnoods met geklooi) een dead-zone in te stellen en, zo niet, is er een software proggie om Windows zelf een Deadzone aan te praten?
tGaat om een Cheap Lifetec stuurtje dat 't so far altijd prima deed, onder Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog steeds niet opgelost... Mensjens, reageert eens!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:05
Ik heb in MC2 ook een paar keer gehad dat m'n auto naar een bepaalde kant trok. Bij mij lag dat aan de muis. Blijkbaar had ik die iets verschoven tijdens het starten van een race. Iets terugschuiven en de auto bleef netjes recht rijden.

Ik weet niet of dit bij jou ook de oorzaak is, maar wie weet....

Verwijderd

Topicstarter
De muis heeft bij mij helemaal geen effect op MC2... Helaas... Thnx though ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen... Help?

Verwijderd

Bij mij, met mijn stuur heb ik hetzelfde probleem maar dan heel erg lichjes. Ik heb er gewoon het spel mee uitgespeeld, Geen probleem dus !

Verwijderd

Topicstarter
het is niet heel lichtjes ;-). Elke 3 seconden (op hogere snelheid) schiet hij wel naar rechts (en dan ongeveer zo ver dat hij op de snelweg een hele baan naar rechts schiet in een fractie van tijd)...
Pagina: 1