Dag mensen!
Ik heb totaal geen verstand van mp3 spelers en ik zie nu door het bos de bomen niet meer.
Ik heb uitgezocht wat sommige woorden betekenen, en in volgorde gezet (van boven naar onder) wat is belangrijker vind dan de andere.
- Geluid
- Firmware Upgradable
- Evt UItbreidbaar geheugen
- Kwaliteit behuizing
- Design
- Batterijen -> niet accu -> die via usb op moet laden
- Goede bijgeleverde oordoppies, of oorwamers!
- FM Tuner
- XP herkent als externe schijf!
- Voice recording
En of deze ook verkrijgbaar is bij een goed en degelijk nederlands mp3 verkoop bedrijfje die GOEDE SERVICE bied.
En mogelijkheid onder rembours te betalen!
Ik heb de search gebruikt. Maar dat zijn topics die al oud zijn, en de schimmel al aan zit!
En techniek gaat zo hard de laatste tijd!
En waar ik me oog op heb laten vallen zijn de... maar ik zit nog erg te twijfelen!
Nex IIe (Voordeel uitbreidbaar tot 1 gig) (Nadeel die oorflappen) (geen fm > maar weet niet of ik dat wel zou gebruike, handig in de bus ofzow)
Iriver 180t (Voordeel super goed geluid, en gewoon goed en degelijk merk) (Niet uitbreidbaar)
En mischien wel meer die ik nog niet heb gezien!
Kunnen jullie mij de bomen helpen vinden!
Budget €150 Euro, (Dit bedrag mag niet extreem overschreden worden maar kan wel aan geschaaft worden!)
Ik heb totaal geen verstand van mp3 spelers en ik zie nu door het bos de bomen niet meer.
Ik heb uitgezocht wat sommige woorden betekenen, en in volgorde gezet (van boven naar onder) wat is belangrijker vind dan de andere.
- Geluid
- Firmware Upgradable
- Evt UItbreidbaar geheugen
- Kwaliteit behuizing
- Design
- Batterijen -> niet accu -> die via usb op moet laden
- Goede bijgeleverde oordoppies, of oorwamers!
- FM Tuner
- XP herkent als externe schijf!
- Voice recording
En of deze ook verkrijgbaar is bij een goed en degelijk nederlands mp3 verkoop bedrijfje die GOEDE SERVICE bied.
En mogelijkheid onder rembours te betalen!
Ik heb de search gebruikt. Maar dat zijn topics die al oud zijn, en de schimmel al aan zit!
En techniek gaat zo hard de laatste tijd!
En waar ik me oog op heb laten vallen zijn de... maar ik zit nog erg te twijfelen!
Nex IIe (Voordeel uitbreidbaar tot 1 gig) (Nadeel die oorflappen) (geen fm > maar weet niet of ik dat wel zou gebruike, handig in de bus ofzow)
Iriver 180t (Voordeel super goed geluid, en gewoon goed en degelijk merk) (Niet uitbreidbaar)
En mischien wel meer die ik nog niet heb gezien!
Kunnen jullie mij de bomen helpen vinden!
Budget €150 Euro, (Dit bedrag mag niet extreem overschreden worden maar kan wel aan geschaaft worden!)