Toon posts:

Is verdwaald, zoekt een boom (Mp3 Speler)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen!

Ik heb totaal geen verstand van mp3 spelers en ik zie nu door het bos de bomen niet meer.
Ik heb uitgezocht wat sommige woorden betekenen, en in volgorde gezet (van boven naar onder) wat is belangrijker vind dan de andere.

- Geluid
- Firmware Upgradable
- Evt UItbreidbaar geheugen
- Kwaliteit behuizing
- Design
- Batterijen -> niet accu -> die via usb op moet laden
- Goede bijgeleverde oordoppies, of oorwamers!
- FM Tuner
- XP herkent als externe schijf!
- Voice recording

En of deze ook verkrijgbaar is bij een goed en degelijk nederlands mp3 verkoop bedrijfje die GOEDE SERVICE bied.
En mogelijkheid onder rembours te betalen!

Ik heb de search gebruikt. Maar dat zijn topics die al oud zijn, en de schimmel al aan zit!

En techniek gaat zo hard de laatste tijd!

En waar ik me oog op heb laten vallen zijn de... maar ik zit nog erg te twijfelen!

Nex IIe (Voordeel uitbreidbaar tot 1 gig) (Nadeel die oorflappen) (geen fm > maar weet niet of ik dat wel zou gebruike, handig in de bus ofzow)
Iriver 180t (Voordeel super goed geluid, en gewoon goed en degelijk merk) (Niet uitbreidbaar)

En mischien wel meer die ik nog niet heb gezien!

Kunnen jullie mij de bomen helpen vinden!

Budget €150 Euro, (Dit bedrag mag niet extreem overschreden worden maar kan wel aan geschaaft worden!)

_/-\o_

Verwijderd

Wat is nou de bedoeling!

Moeten wij gaan zeggen welke speler je moet kopen!

Tip: met een beetje zoeken via Google heb je zo een paar actuele tests! Kijk bijv. hier!

offtopic:
En misschien is iets minder uitroeptekens gebruiken wat netter :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat jullie aanraden of hebben, voor rond 150 euro!

Want ik weet niet of ik zo op mijn bevindingen kan vertouwen en dit helpt me een beetje om te overwegen wat ik ga kopen ?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Kijk eens in de pricwatch dan, of laat je informeren in een winkel....

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:29
Ik zie in je posthistory dat je je ook al over andere spelertjes hebt kunnen buigen, de search zou ook genoeg moeten opleveren denk ik klik...

Daarnaast is het zo dat je vooral veel zelf moet gaan nadenken maar als ik bovenaan je lijst 'geluid' zie staan is het mij een raadsel waarom je voor een mp3speler gaat want dan kan je beter voor een goede minidisc speler oid gaan...

Just my 2 cents...

offtopic:
je titel suckt een beetje

[ Voor 11% gewijzigd door RobertJ op 22-11-2003 20:02 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Verwijderd

Erazzzer schreef op 22 november 2003 @ 19:56:
Kijk eens in de pricwatch dan, of laat je informeren in een winkel....
Precies. Stap eens een MediaMarkt binnen, keus zat :)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:36:
Nex IIe (Voordeel uitbreidbaar tot 1 gig) (Nadeel die oorflappen) (geen fm > maar weet niet of ik dat wel zou gebruike, handig in de bus ofzow)
De Nex iA bevalt mij prima. Die heeft wel FM-radio en voice recording. Het enige dat in je lijstje staat dat hij niet heeft: er gaan penlites in die je niet via USB kunt opladen.
Rond 140,- incl. verzendkosten bij zowel mmport.nl (daar heb ik 'm vandaan) en mp3cdspeler.nl (daar heb ik 'm niet gekocht omdat hun website het niet doet in Moz).

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Nex IIA heeft geen voicerecording en FM!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
We hebben een paar mooie mp3 speler topics, kijk daar even rond. Het zoveelste topic over mp3 spelers met zo'n vage titels als dit voegt weinig toe aan Gadget Talk :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.