Toon posts:

Google en 'schop een modje'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig zag ik net dat het subforum 'schop een modje', gespiderd wordt door google, het beste voorbeeld is dan ook zoeken naar "schop een modje"
http://www.google.nl/sear...%22schop+een+modje%22&lr=

Wellicht dat dit niet helemaal de bedoeling is, aangezien de rest van de subforums buiten zoekmachines worden gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ BUG] Gesloten SeM vindbaar[/rml]

Hier niet van toepassing, ik zie niets bijzonders? De andere subfora zijn, inclusief een groot deel van de topics, ook met google te vinden.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:31:
[rml][ BUG] Gesloten SeM vindbaar[/rml]

Hier niet van toepassing, ik zie niets bijzonders? De andere subfora zijn ook, inclusief een groot deel van de topics, met google te vinden.
Oh, is echt zo?
Het gaat trouwens ook meer om de topics, maar ik dacht dus dat de topics van de andere subforums nooit voorkwamen in de resultaten van google, terwijl ik net dus wel resultaten uit "schop een modje tegen" kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn inderdaad wel een paar SeM's topics te vinden met google, maar dat is niet zo'n probleem. Een SeM van jou van 2 weken terug:

[HK] Eigen topic naar de HK en...

Maar dat is echt maar een klein deel van de SeM topics en ook weinig interessant, niet zo'n probleem dus :) Over topics uit andere subfora: [google=site:gathering.tweakers.net riffic] geeft 221 resultaten. Bijna alle (openbare) topics waar ik op heb gereageerd staan er dus in. Is alleen maar gunstig lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ehm, voor zover ik weet heeft google geen account om gesloten SM's te indexeren, dus ik zie geen probleem eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 22-11-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Erkens schreef op 22 november 2003 @ 19:50:
ehm, voor zover ik weet heeft google geen account om gesloten SM's te indexeren, dus ik zie geen probleem eigenlijk?
Nee maar hij cached wel de op dat moment nog openstaande. Kan ie later wel gesloten worden maar dan staat die open nog in de cache bij google (kijk maar naar het voorbeeld van Riffic :P)

edit: maar dan nog, zie ik het probleem nog steeds niet echt :P

[ Voor 8% gewijzigd door LuNaTiC op 22-11-2003 19:52 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 22 november 2003 @ 19:52:
Nee maar hij cached wel de op dat moment nog openstaande. Kan ie later wel gesloten worden maar dan staat die open nog in de cache bij google (kijk maar naar het voorbeeld van Riffic :P)
Idd, alleen de topics die op het moment dat de google bot langskomt openstaan (en zoveel en zo vaak is dat dus niet) zijn te vinden. Helemaal geen probleem dus omdat je die pagina's ook lokaal op had kunnen slaan :Y) Dat de search van GoT zelf niet helemaal lekker werkt vind ik ietsje problematischer :)
Pagina: 1