...don't know what should be here...
Als ik dit topic een uur eerder gezien had, had ik kunnen kijken, ben net terug van een installklusje van een netwerkje met zo'n ding.
Staat t niet op de kast beschreven? Aan de binnenzijde zit dat op de zijkant met een hele grote sticker.
Staat t niet op de kast beschreven? Aan de binnenzijde zit dat op de zijkant met een hele grote sticker.
Ik had idd een G3 geinstalleerd (Xeon 2.8 / 36k / enz), daar zat een grote sticker op de kast.Roel Broersma schreef op 22 november 2003 @ 18:39:
Ohhww... als je het nog zou kunnen nakijken, of iemand anders... heeel graag.
PS. Het is wel een eerste generatie (667 - 1000Mhz), ze zijn nu al wel bij G3 (>1.4 Ghz), maar laten we hopen dat het niet scheelt..
[ Voor 48% gewijzigd door DJSmiley op 22-11-2003 18:42 ]
Ohhww... als je het nog zou kunnen nakijken, of iemand anders... heeel graag.
PS. Het is wel een eerste generatie (667 - 1000Mhz), ze zijn nu al wel bij G3 (>1.4 Ghz), maar laten we hopen dat het niet scheelt..
...don't know what should be here...
Beter is om deze bij de ML350 G1 behorende documentatie te gebruiken (chapter 4, pagina 5). De eerder genoemde link is van de G2.
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.