Toon posts:

Koele Koe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Bij mij gebeurt wat wasigs. Als ik mijn }:O heb draaien en ik ben ondertussen bezig met cdf ikken o.i.d is mijn cpu temp ongeveer 58 graden. Als ik mijn bak met rust laat zakt de temperatuur naar een graad of 53. Zou mij }:O dan niet mijn cpu voor de volle 100% gebruiken. het is een Atlon TB 800@900 op een Abit kt7 non raid.

mzl!

D3x

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

/me heeft een Petium 233 MMX en TV-kaart

Als ik op mijn PC tv aan het kijken ben terwijl }:O draait, dan stoort die mijn beeld ontzettend, je kunt mij dus niet wijsmaken dat die }:O alléén het ongebruikte gedeelte van je cpu gebruikt :(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
ik had een klein quake 3 testje gedaan met en zonder koe en het scheelde maar 2-3 frames. hij gebruikt dus wel iets, maar veel is het niet.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op donderdag 07 december 2000 19:30 schreef A-Inside het volgende:
/me heeft een Petium 233 MMX en TV-kaart

Als ik op mijn PC tv aan het kijken ben terwijl }:O draait, dan stoort die mijn beeld ontzettend, je kunt mij dus niet wijsmaken dat die }:O alléén het ongebruikte gedeelte van je cpu gebruikt :(
P1 166@200 NON mmx met hauppauge wintv pci radio en geen enkel probleem (96mb EDO)

En iets meer om-topic: Download/gebruik WinTOP om te kijken hoeveel cpu elk proces gebruikt. Staat denk ik wel ergens op de Microschoft site (en die is zodanig slecht dat ik hem niet ff voor je opzoek, sorry:))

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Ik heb met alle programma's die ik buiten mijn tv-kaart om draai een storing, alles wat maar een beetje cpu vereist ;(

Het ligt uiteindelijk wel aan mijn tv-kaart, ik heb namelijk een vaaag ding van Aims Lab, ja dat falliete bedrijf dat in een ver verleden mijn TV-XTreme heeft bebouwd :(

Verwijderd

Die krijg je zeker als je het Danger Den koelblok neemt, erg goed, en glad van binnen...
Vakwerk wat ze daar maken, ook geschikt voor de socket moederborden. (Danger Den review gemaakt door "Geek")

http://HardwareXpo.hypermart.net
Pagina: 1