[PS]Tutorials om een GSM te ontwerpen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
eeeyjz GoT'ters

Zoals jullie in de naam waarschijnlijk al hebben gelezen ben ik op zoek naar een tutorial om een GSM/Mobiele telefoon te ontwerpen.
Deze tutorial moet wel voor Photoshop zijn!(ik heb ook illustrator maar dat word volgens mij minder mooi!)
Het is dus de bedoeling dat ik een soort Gsm'mmetje zelf wil ontwerpen.
Zelf heb ik al Google, Altavista en nog vele andere gebruikt(ook GoT search) maar ik vond niks.

alvast bedankt, "Dwaziodo"

Verwijderd

Ik denk dat je een GSM niet in Photoshop ontwerpt, maar op papier. Gewoon tekenen, en als je iets hebt dat je wel wat vindt, dan kun je dat eventueel met Photoshop proberen na te maken en uit te werken.

Ga er maar niet vanuit dat je een kant-en-klare telefoon tutorial zult vinden. Zoek liever naar technieken om plastic en LCD display's na te maken.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik denk zoals Cheatah ookal aangeeft dat je beter kan zoeken naar tutorials waar een GUI (Graphical User Interface) wordt gebouwd aangezien een telefoon over het algemeen ook uit allerlei knopjes is opgebouwd. En die tuts zijn wel te vinden via Google denk ik.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

ik zou toch eerder aan een 3d programma denken dan PS.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:10:
Ga er maar niet vanuit dat je een kant-en-klare telefoon tutorial zult vinden. Zoek liever naar technieken om plastic en LCD display's na te maken.
kan je misschien een link geven... het lijkt mij namelijk ook wel leuk om het te leren (en ben best wel lui)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:28:
[...]

kan je misschien een link geven... het lijkt mij namelijk ook wel leuk om het te leren (en ben best wel lui)
Hebben ze jou op school niet geleerd dat om iets te leren je juist níet lui moet zijn, maar er moeite in moet steken?

Stop uploading passwords to Github!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:28:
[...]

Klik

Omdat je zo lui bent.... ;)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Kijk nog eens op www.pslover.com

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online