Toon posts:

Hoe kun je een harde schijf unformateren

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht en m'n oude harde schijf erbij gezet maar ik kon m"n bestanden niet meer bereiken omdat de pc telkens vroeg om formatteren weet iemand een manier om deze bestanden weer terug te krijgen
alvast bedankt

Verwijderd

en leg nu eens goed uit wat je bedoelt ? hier kan niemand wat mee.
ah, na 5 keer lezen zie ik het nu ook. probeer eens te [search=data terug geformatteerd]

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 17:13 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer eens Data recovery :)

[ Voor 58% gewijzigd door HielkeJ op 22-11-2003 17:12 . Reden: link erbij ]

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-03 13:28

DAS

als ik het goed begrijp kan je zoiets gaan gebruiken als "PC inspector"

kek

Verwijderd

Topicstarter
waar vindt je data recovery of pc inspector

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:13:
Met google ;)

Mijn fotografie en videografie

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:24

DkF

Leg inderdaad even beter je situatie uit...

Wat voor schijf, welk besturingssysteem...

Maar als ik dit lees zou ik zeggen: haal er hulp bij en ga het niet zelf proberen, want de vraag 'waar vindt je data recovery of pc inspector' geeft mij de indruk dat je vrij nieuw bent in de wereld van computers...

Niet vervelend bedoeld hoor, en als ik fout zit, sorry ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Doe het dan gelijk goed:
[google=data recovery]
[google=unreadable partitions]

Heb je wel gekeken, of de jumpers goed staan, van de hardeschijven?
DkF schreef op 22 november 2003 @ 17:19:
Maar als ik dit lees zou ik zeggen: haal er hulp bij en ga het niet zelf proberen, want de vraag 'waar vindt je data recovery of pc inspector' geeft mij de indruk dat je vrij nieuw bent in de wereld van computers...
Nieuw is die ja, dus welkom op GoT!!

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 22-11-2003 17:27 ]

Verwijderd

je hebt de oude schijf dus geformateerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:25:
je hebt de oude schijf dus geformateerd?
Nou dat heb ik niet zelf gedaan maar mijn broer maar nu ben ik dus alles kwijt en ik zou het graag terug hebben het is een maxtor harde schijf en ik werk met windows xp

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
waarom denk je dat ik er een link van maak :? :z

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:30:
[...]

Nou dat heb ik niet zelf gedaan maar mijn broer maar nu ben ik dus alles kwijt en ik zou het graag terug hebben het is een maxtor harde schijf en ik werk met windows xp
Klikt u maar

Verwijderd

Gebruik: Get Data Back

http://www.runtime.org/gdb.htm

goed kijken of je harde schijf in fat32 wat ingedeeld of ntfs want er zijn voor beide een aparte versie..

Ik heb hetzelfde gebruikt met een vergelijkbaar probleem, werkt fantastisch, mits de gegevens/schijf niet fysiek is overschreven...dus deleten mag wel maar als je er iets anders op zet vervangt het het verwijderde bestandje als het ware....

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:32:
Gebruik: Get Data Back

http://www.runtime.org/gdb.htm

goed kijken of je harde schijf in fat32 wat ingedeeld of ntfs want er zijn voor beide een aparte versie..

Ik heb hetzelfde gebruikt met een vergelijkbaar probleem, werkt fantastisch, mits de gegevens/schijf niet fysiek is overschreven...dus deleten mag wel maar als je er iets anders op zet vervangt het het verwijderde bestandje als het ware....

Suc6
En is het makkelijk om te doen want ik ben zoals je al doorhebt niet echt thuis in de wereld van de pc wat dit soort dingen aangaat hahaha

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Dat moet je zelf proberen. Het heet hier Gathering of Tweakers, het woord zegt het al. Ook wordt er van je verwacht dat je zelf inspanning vertoont, waarom zouden anderen zich wel inspannen als jij niks doet. Heb je de FAQ al gelezen?

edit:
Je zegt zelf dat je niet zo goed met computers bent, dan kan je nog altijd naar de lokale PC-boer gaan, die kan het vast wel voor je oplossen. En het zal inderdaad niet fijnloos gaan als je niet helemaal thuis bent in de computer-wereld. Ik verwijs je ook door naar http://www.beginnersweb.nl/ .

[ Voor 40% gewijzigd door Bobje op 22-11-2003 17:45 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Gezien het niveau van dit topic en de mate van jouw eigen inzet, denk ik dat het wijs is om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte alsnog te herlezen. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.