PCMCIA kaartje voor infrarood ?

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Omdat ik het zat ben steeds een nieuwe dure datakabel te moeten aanschaffen voor een nieuwe telefoon wil ik wel een keer een infrarood adaptertje aanschaffen. Nou is dat natuurlijk het handigst in de vorm van een PCMCIA kaartje, aangezien je deze in je laptop laat zitten en er geen last meer van hebt (mijn laptop heeft geen IR onboard).

Zoeken op GoT naar 'infrarood' en 'pcmcia' samentegelijk heeft geen zin, omdat je enkel results krijgt van mooie laptops. Hetzelfde geldt voor Google.

Dus mijn vraag is eigenlijk, kan iemand mij vertellen of (en zo ja, waar) er PCMCIA kaarten voor Infrarood te kopen zijn ?

Mother, will they like this song?

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Niet ? Jammer !

;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer anders serieel of USB naar infrarode adapters, die vind je overal en zijn ook zeer simpel in gebuik.

Oslik blyat! Oslik!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ben vorige maand eens op zoek geweest naar een cardbus video-accelerator (tot mijn verbazing: er is er ooit een geproduceerd voor PowerBooks, maar dat is een paar jaar geleden en die zou weinig opleveren voor mijn laptop). Anyway zoek even hier: http://www.pc-card.com/main.cfm dat is een database met alle bestaande cards.

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Da's jammer, als ik op die site zoek dan vindt 'ie er geen een... Helaas. Kan iemand mij dan vertellen of dat goed werkt als ik een USB-Infared-device koop, en dan in combinatie met een Nokia 6100 (en/of een 6510) ? Kan dat met elk merk en elk type, of moet ik op zoek naar een speciefiek type ?

[ Voor 19% gewijzigd door TheLunatic op 26-11-2003 11:53 ]