Toon posts:

project met manual upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een project met een manual upload. We doen al mee aan ecc2 en aan SoB, maar alleen ecc2 heeft die functie. Weet iemand een ander project waar we met heel wat rekenkracht kunnen helpen? het gaat er natuurlijk wel om dat we via internet de resultaten kunnen uploaden/downloaden...

Verwijderd

ecc- varianten, dnet varianten

kijk anders even sid

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar we willen tevens een project wat nog geen jaren/jaar loopt. Want dan zou de achterstand te groot zijn. We willen toch wel ergens in de bovenste regionen komen namelijk :*)

Verwijderd

kijk anders hier even mocht je er dan nog niet uitkomen dan horen we het wel.

Verwijderd

Als een (manuele) FTP-upload ook goed is, kun je DPAD gaan doen. Probleem is alleen dat er op dit moment heel weinig DPCers meedoen en er geen DPC-stats zijn.

Dus, tsja. Eigenlijk kan ik dat niet aanraden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:18:
Als een (manuele) FTP-upload ook goed is, kun je DPAD gaan doen. Probleem is alleen dat er op dit moment heel weinig DPCers meedoen en er geen DPC-stats zijn.

Dus, tsja. Eigenlijk kan ik dat niet aanraden.
Ja, maar dat er weinig aan meedoen is niet erg. Zolang er wel stats zijn in het algemeen is het al goed :) DPAD...ben ik nog niet tegengekomen. Waar kan ik die vinden? ik ben nu ff aan het checken of Muon iets voor ons is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:31:
[...]

Ja, maar dat er weinig aan meedoen is niet erg. Zolang er wel stats zijn in het algemeen is het al goed :) DPAD...ben ik nog niet tegengekomen. Waar kan ik die vinden? ik ben nu ff aan het checken of Muon iets voor ons is.
DPAD == muon :P

Hoofdsite: www.stephenbrooks.org/muon1/

Uitgebreide FAQ (vind ik althans): http://www.student.kun.nl/e.jansen/dpcfaq/dpad.html

Als je nog vragen hebt, stel ze hier en in antwoord asap.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

waasaap: Anders moet je even in de SoB-hitparde van vandaag kijken naar de post van joh14ver6

Hij zegt dat je SoB ook gewoon via port 80 kunt laten draaien!

Verwijderd

Topicstarter
My schreef op 22 november 2003 @ 17:40:
waasaap: Anders moet je even in de SoB-hitparde van vandaag kijken naar de post van joh14ver6

Hij zegt dat je SoB ook gewoon via port 80 kunt laten draaien!
Ja, dat had ik ook al gelezen/geprobeerd. Het zou ook via poort 20 kunnen, maar op een of andere manier gaat SoB niet door de firewall heen. Ik denk dat ik wel wat heb gevonden in Muon. Nu alleen nog ff kijken hoe het zit met aanmelden en dan lukt het allemaal wel. :)

iig bedankt!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Maybe is RSAttack576 iets voor je? Daar kun je ook bufferen, ik weet alleen niet zeker of er een manual upload is, je hebt wel de mogelijkheid snel veel faam te krijgen (nieuwer project) http://rsa576.d2g.biz:8080/en/index.html is de link. Kijk maar, DPC doet ook meer daar overigens

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

X-G schreef op 22 november 2003 @ 17:45:
Maybe is RSAttack576 iets voor je? Daar kun je ook bufferen, ik weet alleen niet zeker of er een manual upload is, je hebt wel de mogelijkheid snel veel faam te krijgen (nieuwer project) http://rsa576.d2g.biz:8080/en/index.html is de link. Kijk maar, DPC doet ook meer daar overigens
Site Error
An error was encountered while publishing this resource.

Resource not found

Sorry, the requested resource does not exist.
Check the URL and try again.

Resource: index.html GET
Mooie link :P

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

Bij D2OL en TSC kun je ook tot 2000 candidates sparen en daarna manual flushen
daar is het overigens niet zo heel moeilijk om bovenin te komen, wij van De_Melkmeisjes doen met niet al te veel power nog maar een paar maanden mee en staan op #15 binnen DPC.

[ Voor 55% gewijzigd door _WgV_ op 22-11-2003 20:47 ]

#StopBurningStuff

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
_WgV_ schreef op 22 november 2003 @ 20:45:
Bij D2OL en TSC kun je ook tot 2000 candidates sparen en daarna manual flushen
daar is het overigens niet zo heel moeilijk om bovenin te komen, wij van De_Melkmeisjes doen met niet al te veel power nog maar een paar maanden mee en staan op #15 binnen DPC.
Hij zoekt een project met manual upload (lees, een upload pagina, FTP uploaden, email versturen e.d.). Bij DDOL en TSC gaat alles via de client dus is het niet mogelijk.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

Robkazoe schreef op 23 november 2003 @ 01:06:
[...]

Hij zoekt een project met manual upload (lees, een upload pagina, FTP uploaden, email versturen e.d.). Bij DDOL en TSC gaat alles via de client dus is het niet mogelijk.
Oow ik snap hem al, het gaat er ws om dat het via port 80 loopt?

#StopBurningStuff

Pagina: 1