Toon posts:

dreamweaver: formulier verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt voor een lanparty en wil op die site ook een inschrijf pagina maken.
ik heb al alles gamaakt van naam en dan een textfield zodat je de naam erin kan zetten.
dit heb ik ook gedaan met leeftijd, alles staan in een vierkant met rode streepjes eromheen.
Heb ook een submit knop gemaakt maar hoe laat ik heb alles in 1 bestand opslaan zodat ik kan zien wie zich aangemeld heeft kan iemand mij hiermee helpen?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Hangt ervan af naar wat voor bestand je de data wil sturen.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:15

L0g0ff

omg

s3mt3x schreef op 22 november 2003 @ 18:18:
Hangt ervan af naar wat voor bestand je de data wil sturen.
Beetje nep antwoord. Zoals je kunt lezen wil de topic starter alleen maar terug kunnen kijken in een bestand of meerdere bestanden wie zich aangemeld heeft.

Wat ik zelf voorstel is een access database'je in elkaar te zetten. Dat is niet zo heel moeilijk (daar zit ook de functie in om formulieren via html in elkaar te zetten). Of je zou ff naar de site www.hotscripts.com kunnen gaan. Ik weet niet of je een php, asp of html pagina hebt maar je kunt daar echt wel vinden wat je zoekt.

Suc6

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Het is ook mogelijk om te posten naar je email, zodra iemand heeft ingevoerd krijg je het op je email te zien, misschien makkelijker voor je.

Oja, dit hoort in devschuur, niet in SA

[ Voor 14% gewijzigd door Batsies op 22-11-2003 19:20 ]

E-Developing

Verwijderd

Je kan het met een php scriptje proberen als je tenminste een server hebt met php ondersteuning.

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

je kan eventueel ook met XML werken, maar wil je dan wegschrijven dan heb je volgens mij ook asp of php of iets dergelijks nodig.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Pagina: 1