Heb hier een Dell Optiplex GX110 staan in de ruimtebesparende uitvoering, biosversie A09 (voor zover ik weet de laatste), en het probleem dat als ik een twee hd aansluit deze vage problemen geeft. Hij zit aangesloten op het tweede ide-kanaal samen met de cd-rom speler. Beide apparaten staan op Cable Select, de hd zit als eerste op de kabel, de cd-rom als laatste. Nu zegt het bios dat ie een hard disk herkent (na de biosupgrade weliswaar), dus ik Windows booten, partitie gemaakt, ingedeeld etc, en ik kon um netjes benaderen.
Nu moest de kast weer dicht, dus ik pc uitzetten, alles netjes weg werken, pc weer aan, geen nieuwe schijfletter meer.
Even later heeft Windows een nieuwe apparaat gevonden, een WD301BC-10EEA0! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Waarschijnlijk is deze harde schijf zo blij dat ie in deze Dell zit (Ja, dat kan je dubbelzinnig opvatten
) dat ie er tig uitroeptekens achter gooit. Maar het is dus een Western Digital 20GB en werd daarvoor netjes herkend als WD20nog_iets.
Ik weet het even niet meer, iemand tips?
Nu moest de kast weer dicht, dus ik pc uitzetten, alles netjes weg werken, pc weer aan, geen nieuwe schijfletter meer.
Waarschijnlijk is deze harde schijf zo blij dat ie in deze Dell zit (Ja, dat kan je dubbelzinnig opvatten
Ik weet het even niet meer, iemand tips?