Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Om je crosshair terug te krijgen bij het inzoomen kan je proberen of het helpt als je crosshair "1" in je config zet.
Dat van die bom die je niet ziet is denk ik toch echt een textureprobleem en die zijn vaak alleen te verhelpen door het spel opnieuw te installeren. Wat je wel kan proberen is om de texturemap te vervangen door eentje die wel de goede textures heeft, bijvoorbeeld door die map aan iemand anders te vragen
Dat van die bom die je niet ziet is denk ik toch echt een textureprobleem en die zijn vaak alleen te verhelpen door het spel opnieuw te installeren. Wat je wel kan proberen is om de texturemap te vervangen door eentje die wel de goede textures heeft, bijvoorbeeld door die map aan iemand anders te vragen
The devil is in the details.
Verwijderd
als je 1.6 reinstalled krijg je geen ander id hoor, je meot gewoon bij je oude account inloggen op steam.
Verwijderd
Wat ik altijd doe als ik steam opnieuw installeer is de steam map een andere naam geven bijv. steam1, dan steam installeren, dan de steam1 map in de map steam kopieren. Houd je al je instellingen enzo. Je kunt je oude steam map ook ergens anders naar toe kopieeren en dan installeren en kopieren naar nieuwe
.
heb dit dus al een keer ge probeertVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:30:
als je 1.6 reinstalled krijg je geen ander id hoor, je meot gewoon bij je oude account inloggen op steam.
en ik kreeg dus wel een ander id (tenminste niet een ander steam id maar een ander id op die server )
bvb als ik onder het zelfde ip alleen dan op me laptop de server join (zelfde acount) dan sta ik ook niet in de lists
mare van de awm + scout stoor ik me niet zo aan
ik heb ffe een stipje met een stiftje op me scherm gemaakt
en maar even veel hs'es als voor heen
maar nog het hoort niet
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"