[CS 1.6] geen aim + bom

Pagina: 1
Acties:

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56
ik heb een heel erg vaag probleem

ik ben best fanatiek met counterstrike 1.6
echter voor de grap had ik mijn resolutie eens op 1600 bij 1200 gezet
en toen ik een game joinde zag ik van de scout awm sig en aug de aimer niet meer als ik in zoem ?
het maakt niet uit op welke res ik draai maar hij blijft de aimer niet weer geven
ook als de bom ge plant word op een DE map zie ik de ge plante bom niet |:(
ik zie dus geen lampje knipperen nog het blokje c4 zelf :D
andere vidkaart drivers ge probeert
geen efect

alle instellingen in cs zelf heb ik ge probeert
alle updates van cs staan er op
cs opnieuw instaleren is niet echt een optie
aangezien ik dan een ander id krijg en dan van ongeveer 100 servers mijn top 10 satus kwijt ben ;) (jah ik zijn stats hoer)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Hahn
  • Laatst online: 12:43
Om je crosshair terug te krijgen bij het inzoomen kan je proberen of het helpt als je crosshair "1" in je config zet.

Dat van die bom die je niet ziet is denk ik toch echt een textureprobleem en die zijn vaak alleen te verhelpen door het spel opnieuw te installeren. Wat je wel kan proberen is om de texturemap te vervangen door eentje die wel de goede textures heeft, bijvoorbeeld door die map aan iemand anders te vragen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

als je 1.6 reinstalled krijg je geen ander id hoor, je meot gewoon bij je oude account inloggen op steam.

Verwijderd

Wat ik altijd doe als ik steam opnieuw installeer is de steam map een andere naam geven bijv. steam1, dan steam installeren, dan de steam1 map in de map steam kopieren. Houd je al je instellingen enzo. Je kunt je oude steam map ook ergens anders naar toe kopieeren en dan installeren en kopieren naar nieuwe :) .

• Shunt
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:30:
als je 1.6 reinstalled krijg je geen ander id hoor, je meot gewoon bij je oude account inloggen op steam.
heb dit dus al een keer ge probeert
en ik kreeg dus wel een ander id (tenminste niet een ander steam id maar een ander id op die server )
bvb als ik onder het zelfde ip alleen dan op me laptop de server join (zelfde acount) dan sta ik ook niet in de lists :/
mare van de awm + scout stoor ik me niet zo aan
ik heb ffe een stipje met een stiftje op me scherm gemaakt
en maar even veel hs'es als voor heen })

maar nog het hoort niet :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"