Toon posts:

Welke mobile laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mn pa zoekt n laptop om in en om het huis te internetten/mailen/enz.. Aangezien we hier een wlan hebben, en de batterij lang mee moet kunnen wordt het natuurlijk een centrino.

Hij wil perse een dell kopen, alleen nu is mijn stelling dat je voor het geld dat je voor een dell-centrino betaald wel betere laptops kan kopen. (acer travelmate 80x bijvoorbeeld)

Kunnen jullie mij helpen met het zoeken voor tegenhanger van de dell inspiron 500m (heeft die eigenlijk tv-out?) Een tegenhanger die voor hetzelfde geld betere prestaties heeft. Of een die voor minder geld dezelfde prestaties heeft. Een retestabiele laptop is wel een eis, er moet geen gezeik zijn met driversupport oid.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 16:22:
mn pa zoekt n laptop om in en om het huis te internetten/mailen/enz.. Aangezien we hier een wlan hebben, en de batterij lang mee moet kunnen wordt het natuurlijk een centrino.
Volgens mij heb je thuis geen batterij nodig, je hebt plenty stopcontact. Centrino is iig wel stiller, dus dat dan weer wel.

Vrijwel iedere laptop met pentiumM voldoet aan je Pa's beschrijving, want simpel type en sufwerk werkt al op een 750 MHz + systeem en met veel geheugen vlekkeloos.
De Acer 80* heeft iig TV-out, dus in dat opzicht.

Stabiliteit is een must, maar echt instabiele laptops worden niet gemaakt; de meeste componenten hangen namelijk prima in elkaar. Qua drivers enz zou ik Dell afraden, ik heb diverse Inspirions 8200 mogen installeren en die &^(%^*&% willen perse een regnummer hebben voordat je uberhaupt de driverhoek inkan.... en dan mag je gokken, want bepaalde modelen hebben verschillende GPU's bv... of de drivers waren vrijwel onvindbaar enz. Qua support zou ik Dell iig niet echt willen noemen.

Zoals gezegt werkt bijna alles... waarom dus niet een goedkope, vlotte en stabiele Asus 2400?

Verwijderd

Asus M2400 lijkt me een goed plan of de Acer travelmate 291
Allebei misschien nog wel meer dan je nodig hebt, maar dan ook voor een zacht prijsje :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is iets wat je zelf kan uitzoeken, bekijk de specs van de verschillende laptops, doek er wat reviews bij en je kan prima zelf je keuze maken :)

Dit topic is gesloten.