Als eerste wil ik vermelden, dat ik weet dat hierover al 100 topics zijn gemaakt.
Ik heb de search ook gebruikt, en heb ook gevonden wat ik zocht.
Namelijk het programma multires, wat je met verschillende parameters kunt aanroepen, zoals:
MultiRes.exe /1024,768,32 /exit
Nu heb ik de volgende 2 batch bestanden gemaakt:
resolutie1024.bat
C:\Program Files\MultiRes\MultiRes.exe /1024,768,32 /exit
en resolutie800.bat
C:\Program Files\MultiRes\MultiRes.exe /800,600,32 /exit
Bij mijn gebruikersaccount, heb ik een snelkoppeling naar resolutie1024.bat in de opstartfolder van het startmenu geplaatst, en bij mijn vader een snelkoppeling naar resolutie800.bat
Als ik aanmeld, zie ik netjes een dosprompt, en hij lijkt ook iets uit te voeren, maar de resolutie verandert niet? Ook als ik in windows op de .bat bestanden klik, en ze uitvoer, verandert er niets. Maar als ik via een dos-boxje naar de dir ga, en dan intik: MultiRes.exe /800,600,32 werkt het wel?
Weet iemand waar dit aan ligt, en hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb de search ook gebruikt, en heb ook gevonden wat ik zocht.
Namelijk het programma multires, wat je met verschillende parameters kunt aanroepen, zoals:
MultiRes.exe /1024,768,32 /exit
Nu heb ik de volgende 2 batch bestanden gemaakt:
resolutie1024.bat
C:\Program Files\MultiRes\MultiRes.exe /1024,768,32 /exit
en resolutie800.bat
C:\Program Files\MultiRes\MultiRes.exe /800,600,32 /exit
Bij mijn gebruikersaccount, heb ik een snelkoppeling naar resolutie1024.bat in de opstartfolder van het startmenu geplaatst, en bij mijn vader een snelkoppeling naar resolutie800.bat
Als ik aanmeld, zie ik netjes een dosprompt, en hij lijkt ook iets uit te voeren, maar de resolutie verandert niet? Ook als ik in windows op de .bat bestanden klik, en ze uitvoer, verandert er niets. Maar als ik via een dos-boxje naar de dir ga, en dan intik: MultiRes.exe /800,600,32 werkt het wel?
Weet iemand waar dit aan ligt, en hoe ik dit kan verhelpen?
tjah..