mail form en link vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Paters
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb net een mail form op mijn website gezet. Nu wil ik dat berichtjes die worden ingevoerd door bezoekers, naar 2 email adressen worden gestuurd.
script:
<body>
<form action="http://www.activeisp.com/scripts/sendformmail.dll" method="POST">
<input type=hidden name="mail-to" value="email@email.nl">
..........
<input type=text name="email" size=20>
...........
</body>

Wanneer ik naast email@email.nl nog een adres toevoeg doet ie het niet. Ik heb de adressen al gescheiden dmv een komma, punt/komma, spatie, niets helpt.

Tevens ben ik benieuwd hoe ik automatisch een "bedank-email" naar het door de bezoeker ingevulde email adres kan sturen.

Mijn laatste vraag betreft een link. Ik heb allerlei kleine plaatjes op mijn website. Wanneer iemand op het plaatje klikt moet er een groot plaatje worden geopend in een nieuwe window. Ik wil alleen dat dit niet een normaal browser window wordt geopend, maar een klein windowtje waar het plaatje instaat. Ik heb nergens een werkend scriptje kunnen vinden.
bvd

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit is een custom script, gemaakt door activeisp. Mail hen; wij kunnen alleen gokken.

Voor vraag 2:
Zoek eens op window.open()

[ Voor 23% gewijzigd door gorgi_19 op 22-11-2003 15:39 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Paters
  • Niet online
Ik heb al wat geprobeerd met openwindow...alleen werkt het niet

<head>
<script type="text/javascript">
function openwindow()
{
window.open(page+".htm","toolbar=no,location=no,directories=no, status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=yes,copyhistory=no,width=400,height=400")
}
</script>
</head>

en het volgende is mijn plaatje

[img]"../../plaatjes/sphinx/badcontinental.jpg"[/img]

enig idee wat er mis mee is?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je moet nog een parameter page meegeven aan je functie?
[/gokmodus]

Alleen het probleem is clientside; da's eng.. :P Hoort bij de buren van Webdesign en Graphics :P

[ Voor 55% gewijzigd door gorgi_19 op 22-11-2003 15:54 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:10
Javascript hoort niet thuis in P&W, maar in W&G. (Dit kan je in de forumdescriptions lezen).

P&W -> W&G

https://fgheysels.github.io/

• Paters
  • Niet online
ok, maar als iemand nog andere (werkende scriptjes weet). Het gaat er dus om dat als je op je een plaatje klikt er een groot plaatje in een nieuwe window opent (niet in een nieuwe browser scherm, maar een apart windowtje)

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

ik zou er openwindow(page) van maken.... dan wordt de parameter ook daadwerkelijk vervangen door jouw url
Pagina: 1