HOOFDVRAAG: hoe kan je PNG afbeeldingen in een RichEdit control gooien (als je C en geen MFC of andere classes wilt gebruiken zoals ik ..). Ik denk dat het met OLE moet, maar heeft iemand een voorbeeldje/link ?
ONBELANGRIJK: overal op Inet staan zeer veel voorbeelden van BITMAPS in RichEdit ... maar dat is al een auto build in support zowat .. PNG is dus een heel ander verhaal, ik heb al redelijk veel gezocht op Inet maar nog nix gevonden. Ook op de universiteit waar ik nu net zit (TUDelft, Technische Informatica, Software Technologie) heb ik wat rondgevraagd, maar niemand lijkt het te weten ...
.. Ik weet zeker dat Microsoft dezelfde technologie gebruikt in de MSN Messenger (omdat de emoticons in PNG zijn opgeslagen) .. nu ben ik dus ook bezig met een Messenger die MSNP 9 gaat supporten, en wil ik dus ook graag PNG's als emots in mijn RichEdit velden hebben ...
ONBELANGRIJK: overal op Inet staan zeer veel voorbeelden van BITMAPS in RichEdit ... maar dat is al een auto build in support zowat .. PNG is dus een heel ander verhaal, ik heb al redelijk veel gezocht op Inet maar nog nix gevonden. Ook op de universiteit waar ik nu net zit (TUDelft, Technische Informatica, Software Technologie) heb ik wat rondgevraagd, maar niemand lijkt het te weten ...