Toon posts:

Nix reageert meer bij reinstalle Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik he nou al een tijdje een helemaal gare computer, er zit een of ander zwaar virus in, waardoor mijn XP PRO bij opstarten constant blijft loopen (bij het XP opstart schermpje, krijg ik zon blauw scherm van een cruciale fout, en begint hij weer opnieuw met opstarten). Nu moet ik dus XP opnieuw installeren, en heb ik daarvoor ook een bootdisk, het vervelende is, dat bij het opstarten ik met mijn toetsenbord wel de BIOS inkan, maar zo snel hij verder is (dus boot vanaf de floppy of vanaf de XP cd) ziet hij mijn hele toetsenbord niet meer. Ik he al een USB en een PS/2 toetsenbord geprobeerd, maar beiden werken ze niet.

Specs:

Windows XP Pro SP1
Abit KT7A
AMD XP 1900+
512 MB SDRAM
Geforce 2 GTS 64 MB
SOundblaster Live 5.1

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik wordt er echt helemaal gek van

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

sinds wanneer heb je dit probleem ? sinds je de voeding hebt vervangen ?

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de computer gewoon een keer afgezet (dmv van de uitknop lang in te houden, want er zat al een virus in wat er voor zorgde dat ik decomp niet meer normaal uit kon zetten). Daarna weigerde het ding op te starten, en geeft hij aan dat er geen geldige FAT op de c schijf zit, wat door een virus kan komen, maar ik kan daarna helemaal nix meer, want ik kan mijn toetsenbord niet gebruiken :S

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Heb je de BIOS al terug gezet naar defaults?
Je weet maar nooit, dat helpt nog wel eens!

#StopBurningStuff

Verwijderd

zit niks anders op dan formateren je hdd weet je zeker dat je geen virus meer hebt anders blijf je kloten wat jii })

Verwijderd

is alles wel weg maar het virus ook opnieuw instalen ik hoop voor jou dat je utilis op cdrom heb staan anders ben je een beetje dom

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:18:
zit niks anders op dan formateren je hdd weet je zeker dat je geen virus meer hebt anders blijf je kloten wat jii })
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:21:
is alles wel weg maar het virus ook opnieuw instalen ik hoop voor jou dat je utilis op cdrom heb staan anders ben je een beetje dom
Mensen die de 'edit-knop' niet weten te vinden, en geen leestekens gebruiken vind ik ook een beetje dom. :{
Pagina: 1