Na een ongelofelijk domme actie (van mij) ben ik erin geslaagt om half mijn moederbord en CPU onder de koelpasta te smoderen. Nu vroeg ik me af of het kwaad kan om mijn CPU gewoon in een bad(je) van methanol te gooien? Heeft iemand dit al eens ooit gedaan en met welk product ?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:11
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ligt eraan of de pasta geleidend is of niet.
Als die niet geleidend is kan de pasta geen kortsluiting veroorzaken..
Ik zou hem niet in een badje met wat dan ook leggen, maar gewoon met een wattenstaafje en wat wasbenzine hem schoonmaken
Als die niet geleidend is kan de pasta geen kortsluiting veroorzaken..
Ik zou hem niet in een badje met wat dan ook leggen, maar gewoon met een wattenstaafje en wat wasbenzine hem schoonmaken
Verwijderd
zoiets zou ik ook doen, je weet maar nooit wat dat 'batje'' met de rest van je mobo gaat doen....
Je kan je CPU het beste met wasbezine schoonmaken en een zakdoekje/wattenstaafje.
Ik weet niet wat je precies met je mobo heb gedaan maar die kan je wel met gedestileerd water schoonmaken. Daarna moet je hem wel heeeeeel goed en lang laten drogen!
Ik weet niet wat je precies met je mobo heb gedaan maar die kan je wel met gedestileerd water schoonmaken. Daarna moet je hem wel heeeeeel goed en lang laten drogen!
[ Voor 3% gewijzigd door E-jey op 22-11-2003 15:06 ]
Durf het bijna niet te vragen maar heb je er een pic van
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
alstublieft niet met methanol!!
de kans dat er kunststoffen gaan smelten, is erg groot.
ik sluit me aan bij de anderen, wasbenzine en wattestaafje!!
de kans dat er kunststoffen gaan smelten, is erg groot.
ik sluit me aan bij de anderen, wasbenzine en wattestaafje!!
wel , heb geen pic's... ik neem gewoonlijk geen foto's van mijn zwaardere blunders 
Aangezien ik geen wasbezine heb, heb ik eerste methanol op een oudere netwerkkaart gegooid om te kijken of er iets fout liep. Er was gen zichtbare beschadiging dus ben ik nu de boel aan het zuiver maken. Ben bijna klaar en ga over een 5 tal minuten weten wat het resultaat is .. Ofwel , heb ik voor een kleine 300 euro brokke gemaakt
Aangezien ik geen wasbezine heb, heb ik eerste methanol op een oudere netwerkkaart gegooid om te kijken of er iets fout liep. Er was gen zichtbare beschadiging dus ben ik nu de boel aan het zuiver maken. Ben bijna klaar en ga over een 5 tal minuten weten wat het resultaat is .. Ofwel , heb ik voor een kleine 300 euro brokke gemaakt
edit:
Alles is blijkbaar goed gegaan ... Ge ziet dus ma , ge hoeft niet schoon te zijn om geluk te hebben
Alles is blijkbaar goed gegaan ... Ge ziet dus ma , ge hoeft niet schoon te zijn om geluk te hebben
[ Voor 15% gewijzigd door Foxie_s op 22-11-2003 15:54 ]
Pagina: 1