Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Er zijn resultaten, verdeeld over pagina's.

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat dit nog niet gemeld is, maar vind niks terug in de stickies van dit subforum. Dus ik waag de gok maar.

Als ik op m'n nickname klik, krijg ik een overzicht van alle topic waar ik in gepost heb. Bv. http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46648. Vroeger stond daar dus hoeveel resultaten er waren en hoeveel pagina's. Ook waren er aanklikbare knoppen om naar de betreffende pagina's toe te gaan. Die zijn er nu dus niet meer. Er staat alleen "Er zijn resultaten, verdeeld over pagina's.".

Ik probeerde dus een oude post van mezelf terug te vinden, maar wist de topictitel niet meer.

Verwijderd

mikejarod schreef op 22 november 2003 @ 14:06:
Kan me niet voorstellen dat dit nog niet gemeld is, maar vind niks terug in de stickies van dit subforum. Dus ik waag de gok maar.
Mja, ik wil niet vervelend zijn met linkjes, maar dat is inderdaad al eens gemeld :Y)

Er zijn resultaten verdeeld over pagina's
[rml][ bug]Er zijn resultaten, verdeeld over...[/rml]
[rml][ bug] Search: "Er zijn resultaten, verdeeld over pagina's"[/rml]
[rml][ tpl/bug] Zoeken op username[/rml]
[rml][ search] resultaten worden niet geteld[/rml]

En nog een kleine 10 :+

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sorry mijn fout, ging er een beetje van uit dat als er op dit moment geen topic liep over dit probleem, dat het niet bekend was, of dat men dacht dat het opgelost was.

Toch nog even onder de aandacht brengen dan ;)

/dicht

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.