Eerst zal ik even de achtergrond willen vertellen: We hebben hier thuis een jaar of 5 geleden een kantoor aangebouwd gekregen. Deze heeft zijn eigen telefoonaansluiting (ISDN). Nou heb ik zojuist ADSL besteld bij XS4ALL, op het telfoonnumer van het kantoor, maar ik kijk een in de meterkast van het kantoor en ik zie daar geen IS/RA punt, alleen een dikke groene buis. Ik loop naar mijn meterkast thuis en zie daar (zoals ik al vermoedde) de groene buis.
Na het bekijken van de opstelling zit het zo:
In het IS/RA kastje komt één lijn binnen. Uit het kastje komen er twee lijnen, één in de groene buis naar de NT1 S4 van het kantoor én eentje naar de NT1 S1 van het huis....
Nou vroeg ik mij af of het wel mogelijk is met deze constructie om op dát telefoonnummer ADSL te krijgen, of krijg ik gezeik met KPN?
Na het bekijken van de opstelling zit het zo:
In het IS/RA kastje komt één lijn binnen. Uit het kastje komen er twee lijnen, één in de groene buis naar de NT1 S4 van het kantoor én eentje naar de NT1 S1 van het huis....
Nou vroeg ik mij af of het wel mogelijk is met deze constructie om op dát telefoonnummer ADSL te krijgen, of krijg ik gezeik met KPN?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©