Mozilla Inbox file kwijt?

Pagina: 1
Acties:

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-03 23:26
Hoi!
Short versie: Mijn Mozilla inbox file is weg?! :( :'( :'( :(
Long version:
Gisteren wou ik mijn PC Hybernaten, toen ik naar bed ging. Daarbij gaf hij echter een blauw scherm (ook tijd niet gezien). Dus heb ik hem toen maar gewoon uitgezet, en ben gaan tukken.
Vanochtend bij het opstarten ging hij checkdisk runnen, en vond echt super veel fouten, althans, er kwam heel wat langsgescrolld.
Toen hij daar doorheen was logde ik in, en starte (o.a.) mozilla op, dat ik gebruik voor mail. Daar zag ik echter dat mijn Inbox leeg was? (had er gisteren een paar duizend mailtjes in staan). :( :( :( :'( :'(
Ik heb meteen mozilla afgesloten, maar in mijn pop-folder stond alleen een heel kleine inbox file.
Als het goed is heb ik nog wel een backup van een tijdje terug, maar daar staat zoizo niet de mail van deze week in.. :(
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd is, en wat ik nog zou kunnen proberen om mijn mail terug te halen? Oh, gegevens: Ik gebruik WinXP-SP1, de betreffende disk is NTFS.
(als dit topicque ergens anders hoort, move hem dan maar).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Kben bang voor je dat je je mail kwijt bent. Sorry dude.